Gå til innhold

Brekningsmiddel

Anbefalte innlegg

Gjest Ole Johan
Skrevet

Finnes det noe brekningsmiddel å få kjøpt på apotek? Uten resept?

Gjest Simon i Støa
Skrevet

Ja, det finnes.

Men det at du ikke trenger resept for å kjøpe det betyr ikke at det ikke er ufarlig. Husk å følge brukerveiledningen, og husk å oppsøk hjelp av noen hvis det er av bulimiske årsaker du vil brekke deg!

Gjest Ole Johan
Skrevet

Ja, det finnes.

Men det at du ikke trenger resept for å kjøpe det betyr ikke at det ikke er ufarlig. Husk å følge brukerveiledningen, og husk å oppsøk hjelp av noen hvis det er av bulimiske årsaker du vil brekke deg!

Hva heter dette middelet? Navnet på produktet?

Skrevet

Hei Ole Johan.

Jeg vet ikke hva du skal med det preparatet, men rådfør deg med lege før bruk, jeg er hjelpepleier, og utanner meg som medisinsk lege sekretær, jeg har tidligere hatt aneroksia, og du må kjenne til problemene som oppstår når du starter dette, hvis det er kilor som er problemet, hvorfor ikke prøve noen fiber kurer, det får du på apoteket som smører tarmen, oliven olje er også bra.du kan gå på denne siden og lete etter det du trenger på denne url adr: http://www.felleskatalogen.no/ og søke etter det du ønsker. Håper det ikke er på grunn av kilor, for da kan du utvikle stygge problemer ved og begynne med det, tennene går også i stykker.

Trenger du noen råd kan jeg prøve og hjelpe deg, min mail er [email protected], ta vare pådeg selv.

Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed
Skrevet

Jeg tror "Brekkmiddel for barn" selges reseptfritt. Les for øvrig Corral sine kommentarer 30. september.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...