Gjest SMIRnøff Skrevet 14. februar 2011 Skrevet 14. februar 2011 Jeg syns det er vanskelig å konsentrere meg om studiene når jeg begynner å stresse. Med "å stresse" mener jeg at jeg lager 5 høns ut av en fjær, om når jeg får noe å bekymre meg over. Problemet er i) at jeg faktisk lager disse hønsene (det var denne egenskapen resultatet av MMPI-2 undersøkelsen kunne fortelle om meg), og ii) at dette går ut over studieevnen(konsentrasjonen. Hva kan jeg gjøre med disse problemene? 0 Siter
Gjest Gåten Skrevet 14. februar 2011 Skrevet 14. februar 2011 Noen ganger hjelper det å gjøre husarbeid Det har jeg gjort i dag,var godt å stresse fysisk og ikke tenke så mye. Kan kjenne blodet stømme i årene, herlig :-) Do it!!! Det hjelper! 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 14. februar 2011 Skrevet 14. februar 2011 Noen ganger hjelper det å gjøre husarbeid Det har jeg gjort i dag,var godt å stresse fysisk og ikke tenke så mye. Kan kjenne blodet stømme i årene, herlig :-) Do it!!! Det hjelper! Har gått tur i dag, og det hjelper det. :-) Men ikke nok... har ikke fått gjort stort i dag... 0 Siter
Gjest Gåten Skrevet 14. februar 2011 Skrevet 14. februar 2011 Har gått tur i dag, og det hjelper det. :-) Men ikke nok... har ikke fått gjort stort i dag... Så bra at du har gått tur :-) Det skal jeg også etter en dusj, blir jammen varm i trøya av husvask. Men gu så deilig det var å få vekk støvet 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.