tjohei Skrevet 17. februar 2011 Skrevet 17. februar 2011 Hvis noen ser på deg på treningssenteret og smiler for seg selv, ville du tatt det ille opp hvis du var overvektig og tenke at de er onde? 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 17. februar 2011 Skrevet 17. februar 2011 Jeg ville absolutt tenkt at de smilte fordi de syns jeg var latterlig. 0 Siter
Gjest Circle Skrevet 17. februar 2011 Skrevet 17. februar 2011 Det hadde jeg ikke brydd meg noe om. Det kan være mange grunner til at vedkommende smiler. Om vedkommende hadde smilt av meg så hadde jeg syntes synd på han. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 17. februar 2011 Skrevet 17. februar 2011 Hvis jeg smiler til normalvektige er jeg høflig og hyggelig? Hvis jeg smiler til overvektige er jeg ondsinnet? Hvis jeg smiler til undervektige er jeg...? Er det slik? Hvordan skal jeg opptre overfor overvektige for å være høflig og hyggelig? 0 Siter
Gjest zitter Skrevet 17. februar 2011 Skrevet 17. februar 2011 Hvis jeg smiler til normalvektige er jeg høflig og hyggelig? Hvis jeg smiler til overvektige er jeg ondsinnet? Hvis jeg smiler til undervektige er jeg...? Er det slik? Hvordan skal jeg opptre overfor overvektige for å være høflig og hyggelig? For guds skyld ikke smil 0 Siter
Gjest zitter Skrevet 17. februar 2011 Skrevet 17. februar 2011 Jeg hadde trolig tenkt at vedkommende flørtet 0 Siter
Gjest Fabianna Skrevet 17. februar 2011 Skrevet 17. februar 2011 Nei. Jeg ville enten ha trodd at vedkommende smilte til meg, eller at h*n som du skrev, smilte litt for seg selv. 0 Siter
Avarian Skrevet 17. februar 2011 Skrevet 17. februar 2011 Jeg tror ikke dette bare gjelder for de med overvekt. Hva med f.eks. undervekt? Eller normalvektige som mener de veier for lite/mye? De fleste har vel noe med sitt utseende de er mindre fornøyd med, og fokuserer og grubler man tilstrekkelig på dette, vokser betydningen ut av proporsjoner. Overdreven selvkritiskhet og problemfokus + lav selvtillitt er kanskje noe man bør jobbe med her. 0 Siter
tjohei Skrevet 18. februar 2011 Forfatter Skrevet 18. februar 2011 Hvis jeg smiler til normalvektige er jeg høflig og hyggelig? Hvis jeg smiler til overvektige er jeg ondsinnet? Hvis jeg smiler til undervektige er jeg...? Er det slik? Hvordan skal jeg opptre overfor overvektige for å være høflig og hyggelig? Nå tenker jeg på tilfeldige folk man ikke snakker med på et treningssenter. 0 Siter
Gjest Fabianna Skrevet 18. februar 2011 Skrevet 18. februar 2011 Nå tenker jeg på tilfeldige folk man ikke snakker med på et treningssenter. Og de tolker du som onde hvis de smiler til deg eller til seg selv? 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 19. februar 2011 Skrevet 19. februar 2011 Hvis noen hadde smilt til meg på et treningssenter, ville jeg smilt tilbake. Jeg ville syntes de var hyggelige, og så ville jeg lurt på om jeg har møtt dem før (glemmer fort folk jeg har møtt bare en gang- til tross for at jeg evt snakket med dem) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.