Gjest SMIRnøff Skrevet 18. februar 2011 Skrevet 18. februar 2011 Er det relevant for psykiateren å vite hvordan jeg oppfører meg her inne? Har ikke snakket om det, fordi jeg ikke vil bli gjenkjent. Har ikke trodd det har vært så relevant, fordi jeg ellers ikke oppfører meg slik. Ellers er jeg en stille, tilbaketrukket person. Men hva tror dere? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 19. februar 2011 Skrevet 19. februar 2011 Ja, det er relevant. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 19. februar 2011 Skrevet 19. februar 2011 Ja, det er relevant. Ok, hva skal jeg si, da? Hvordan ordlegge meg? 0 Siter
Gjest athos Skrevet 19. februar 2011 Skrevet 19. februar 2011 Ok, hva skal jeg si, da? Hvordan ordlegge meg? Du kan jo si noe sånt som at du skrver meldinger her inne med jevne mellomrom, du får respons å meldingene dine,det opplever du sikkert som positivt. Dette skjer i et slags gjentagelsesmønster der innholdet i meldingene dine ikke er så veldig forskjellig fra gang til gang. Det er det at du gjentar den samme handlingen gang etter gang uten noen nyanser i meldingene dine som kanskje er problemstillingen her. 0 Siter
Gjest athos Skrevet 19. februar 2011 Skrevet 19. februar 2011 Du kan jo si noe sånt som at du skrver meldinger her inne med jevne mellomrom, du får respons å meldingene dine,det opplever du sikkert som positivt. Dette skjer i et slags gjentagelsesmønster der innholdet i meldingene dine ikke er så veldig forskjellig fra gang til gang. Det er det at du gjentar den samme handlingen gang etter gang uten noen nyanser i meldingene dine som kanskje er problemstillingen her. "respons på meldingene dine" skal det stå. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 19. februar 2011 Skrevet 19. februar 2011 Du kan jo si noe sånt som at du skrver meldinger her inne med jevne mellomrom, du får respons å meldingene dine,det opplever du sikkert som positivt. Dette skjer i et slags gjentagelsesmønster der innholdet i meldingene dine ikke er så veldig forskjellig fra gang til gang. Det er det at du gjentar den samme handlingen gang etter gang uten noen nyanser i meldingene dine som kanskje er problemstillingen her. Skal jeg ikke si at jeg oppfører meg som en drittsekk? 0 Siter
frosken Skrevet 19. februar 2011 Skrevet 19. februar 2011 Skal jeg ikke si at jeg oppfører meg som en drittsekk? Joda, du kan godt si det. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 19. februar 2011 Skrevet 19. februar 2011 Skal jeg ikke si at jeg oppfører meg som en drittsekk? Ikke en drittsekk, men veldig oppmerksomhetsøkende! 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 19. februar 2011 Skrevet 19. februar 2011 Ikke en drittsekk, men veldig oppmerksomhetsøkende! Nei, jeg er et dårlig menneske. Like godt at de får vite det, de som behandler meg så pent. Jeg lurer dem. Fortjener ikke hjelp. 0 Siter
Angustia Skrevet 19. februar 2011 Skrevet 19. februar 2011 Nei, jeg er et dårlig menneske. Like godt at de får vite det, de som behandler meg så pent. Jeg lurer dem. Fortjener ikke hjelp. Jeg støtter Hidi (i en tråd som nettopp blei sletta) i at du bør logge av DOL nå. Ikke for evig og alltid, men for i dag. Du graver deg ned i sjølmedlidenhet, og det er lite konstruktivt. Dette veit du, for du framstår ellers som en intelligent mann. Tror det du trenger er et sosialt liv og oppmerksomhet i RL, prøv å jobbe med det istedenfor :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.