Gå til innhold

mammantil3


Gjest snøskredet

Anbefalte innlegg

Gjest snøskredet

I tråden om overvektige barn og dårlige foreldre, fikk jeg inntrykk av at du tenker veldig bastant og snevert. At alle skal presses inn i det A-4 mønsteret som er "opplest og vedtatt" er bra for helsa. At det ikke finnes unntak eller slingringsmonn. Her har jeg en historie til deg:

Jeg prøvde å slutte å røyke for en tid tilbake, men ble alvorlig psykisk syk av det. Jeg tok Nicotinelle som substitutt for sigaretten, men det var ikke nok.

Jeg ble dypt deprimert (som ikke er over enda til tross for dobling av ssri-dose), paranoid, grinete, lei, ønsket å dø, ja helt forferdelige ting! Jeg gikk til slutt til legen og knakk sammen og fortalte akkurat slik det var.

Han sa at det ikke bare var nikotinen i sigaretten som var avhengighetsskapende, men at det var påvist rundt 100 ulike komponenter i sigaretten som kroppen kunne bli avhengig av. Han sa at det beste for meg (med min sykdomshistorie) var at jeg begynte å røyke igjen. Jeg var rett og slett ikke blant dem som var sterk nok til å slutte.

Hva synes du om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...