Gjest SMIRnøff Skrevet 19. februar 2011 Skrevet 19. februar 2011 Hvordan løser man slike problemer? Just do it? 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 19. februar 2011 Skrevet 19. februar 2011 Ja. Just do it. Fake it until you make it. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 19. februar 2011 Skrevet 19. februar 2011 Ja. Just do it. Fake it until you make it. Har ikke lyst. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 19. februar 2011 Skrevet 19. februar 2011 Ja. Just do it. Fake it until you make it. Men skal logge av, og prøve... 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 19. februar 2011 Skrevet 19. februar 2011 Men skal logge av, og prøve... Bra! Da _gjør_ du noe, som kan få deg til å føle deg bedre. Gå ut en tur eller liknende. Fokuser på det positive. Fortell etterpå hvordan det gikk. :-) Nå stikker jeg også ut. 0 Siter
Gjest Libera Skrevet 19. februar 2011 Skrevet 19. februar 2011 Har ikke lyst. Alle må gjøre ting i livet man ikke har lyst til. Det er ikke gøy å vaske eller gå ut med søpla, men man må gjøre det. Alle opplever å ikke ha lyst til å stå opp og dra på jobb eller lignende, men man gjør det, også når man først gjør det, så kjennes det ikke så tungt ut som man trodde likevel. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 19. februar 2011 Skrevet 19. februar 2011 Bra! Da _gjør_ du noe, som kan få deg til å føle deg bedre. Gå ut en tur eller liknende. Fokuser på det positive. Fortell etterpå hvordan det gikk. :-) Nå stikker jeg også ut. Endte opp i senga. Nå er det bare verre. En smerte som skriker inni meg. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 19. februar 2011 Skrevet 19. februar 2011 Ta deg en dag fri? Fri, ja... skulle tatt fri fra livet... men det går ikke an å snu da, i tilfelle jeg skulle angre... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.