Gjest Mannn28 Skrevet 19. februar 2011 Skrevet 19. februar 2011 På testene til den danske aspergerforeningen skåret jeg 8 på The Systemizing Quotient, noe som var langt under snittet, og milevis unna autisme. Mens på empati skåret jeg ganske mye lavere enn snitt, altså kommer jeg ut med lite empati. På Autism Spectrum fikk jeg 26, altså mer enn snittet, men ikke så mye som de med Asperger. Skal jeg da utelukke Asperger, og hva betyr den elendige skåren på Systemizing Quotient? Her er testene: http://www.aspergerforeningen.dk/asp.aspx?id=47&aid=1 (ble omtrent på snittet når det gjaldt å tolke ansiktsuttrykk) 0 Siter
Gjest Mannn28 Skrevet 20. februar 2011 Skrevet 20. februar 2011 Fikk 22 på empati-testen til orientering, mens snittet hos Aspergere er 20. Men jeg har så lite sosial kontakt at jeg synes det var vanskelig å svare på alt. Er blant folk på jobb men det blir litt annerledes, og ellers er jeg mest alene eller med noen få venner jeg har. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.