Gå til innhold

prust


Gjest Liza i London

Anbefalte innlegg

Gjest Liza i London

Joda, det løste seg når jeg hadde fått ut litt frustrasjon her.

Vi har flyttet ( jeg er egentlig nå Liza i Bath, men det har liksom ikke samme schwung)

mannen er ukependler. Trives alle sammen, venner meg til livet i tilnærmet overklasse! :0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var godt å høre! Fint at dere fant en løsning som alle er komfortable med.

Det må jo være godt og stort for sønnen din (evt flere barn, husker ikke helt) å få del i det som var farens oppvekst og slektstilhørighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå som du har oppgradert klassestatusen din litt, så synes jeg du kunne ta deg tid til å være her litt mer! Har du forresten fått deg sjåfør slik at du ikke lenger driver med bilskading?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liza i London

En9ig med frosken. Du må være her mer. Og det er dessuten sikkert også en plikt når man har havnet i overklassen.

du er inne på noe der - man skal være seg sitt ansvar bevisst.

Og jeg har nok lagt merke til at det kan være nødvendig med ett noe snillere superego her inne. Sånne suklende skigående fornuftige superego trenger en motvekt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liza i London

Nå som du har oppgradert klassestatusen din litt, så synes jeg du kunne ta deg tid til å være her litt mer! Har du forresten fått deg sjåfør slik at du ikke lenger driver med bilskading?

Vi bor omgitt av ultra-smale, svingete grusveier der fartsgrensen er 100km/t så jeg stortrives :)

Ble vekket av jobbtlf...så nå skal jeg etablere meg her inne igjen mens den kruttsterke kaffen jeg drakk gjør sin virkning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

du er inne på noe der - man skal være seg sitt ansvar bevisst.

Og jeg har nok lagt merke til at det kan være nødvendig med ett noe snillere superego her inne. Sånne suklende skigående fornuftige superego trenger en motvekt!!

Glad for at du forstår.

Jeg har fått lov til å ta en sykedag i dag, dog under sterk tvil. Så da blir det sikkert tvangsarbeid i helga i stedet for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bor omgitt av ultra-smale, svingete grusveier der fartsgrensen er 100km/t så jeg stortrives :)

Ble vekket av jobbtlf...så nå skal jeg etablere meg her inne igjen mens den kruttsterke kaffen jeg drakk gjør sin virkning.

''Vi bor omgitt av ultra-smale, svingete grusveier der fartsgrensen er 100km/t så jeg stortrives :)

''

Hmmm... kan være grunn til å reflektere litt over hva dette er uttrykk for...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...