Gå til innhold

Hipp hurra, Frosken!


bibben

Anbefalte innlegg

Tusen takk:-) Synes du ikke jeg kan få lov til å snakke og skrive så mye jeg bare har lyst om skigåing akkurat i dag?

Vil det sikkert glede deg å høre at min lille trøblete og uheldige kunstnererende elev fikk sitt livs første sekser for det kunstverket jeg forfalsket her før jul!;)

Kos deg på skitur. Jeg skal på tivoli, yohooo!!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • frosken

    17

  • tonie

    4

  • cathlin

    3

  • skal

    2

Mest aktive i denne tråden

Vil det sikkert glede deg å høre at min lille trøblete og uheldige kunstnererende elev fikk sitt livs første sekser for det kunstverket jeg forfalsket her før jul!;)

Kos deg på skitur. Jeg skal på tivoli, yohooo!!!:)

Åh, den sånne historier liker jeg! Du har (også) blitt bløt med årene, tonie;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, den sånne historier liker jeg! Du har (også) blitt bløt med årene, tonie;-)

Det har jeg alltid vært, men jeg har oppdaget at det gjør mer inntrykk hvis man ikke viser det særlig ofte;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ja må ho leva, ja må hon leva, ja må hon leva uti hundrade år, med ski under bena og kake i munnen, javisst må du ha en kjempestrålende dag!"

*trekker pusten*

Grattis! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Ja må ho leva, ja må hon leva, ja må hon leva uti hundrade år, med ski under bena og kake i munnen, javisst må du ha en kjempestrålende dag!"

*trekker pusten*

Grattis! :)

Oi! Den sangen var fin:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. Lurer på om jeg må spise litt kake for deg i dag..!

Du kan ta en stor bit, siden jeg skal få lov til å snakke så mye jeg bare vil om skigåing. Tonie har sagt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal få mine overskytende skiturer også - jeg tipper at jeg har tatt min siste tur subbende rundt på feil-prosessert nedbør...

Gratulerer med dagen! :-)

Hva i all verden er feil-prosessert nedbør? Kanskje regn eller mildvær. Det vil vi jo ikke ha!

Men takk for skiturene, de skal nytes:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ellipse

Næmmen, har vår kjære frosk bursdag?! Slenger meg med i gratulasjonsgjengen=o) Forstår det som at dagen skal feires i skisporet? Ønsker deg iallefall en herlig dag, det fortjener du! =o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ta en stor bit, siden jeg skal få lov til å snakke så mye jeg bare vil om skigåing. Tonie har sagt det.

Så lenge du holder deg til å snakke om skigåing så er det vel greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk:-)

Litt seint, men du får masse gratulasjoner og et par skiturer fra meg også, frosken :-) Kos deg resten av kvelden!

PS: Jeg har lysløype som er belyst til kl 21.00 noen meter unna huset , så du skal i grunnen få mange kveldsskiturer av meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt seint, men du får masse gratulasjoner og et par skiturer fra meg også, frosken :-) Kos deg resten av kvelden!

PS: Jeg har lysløype som er belyst til kl 21.00 noen meter unna huset , så du skal i grunnen få mange kveldsskiturer av meg ;)

Jeg kommer nettopp fra lysløypa nå:-) Den er ikke overdrevent godt belyst, så det er litt som å gå i måneskinn. Utrolig fint for de av oss som liker sånt:-)

La du merke til den siste setningen? Ser du at jeg begynner å være i stand til å skjønne at ikke alle ser på skigåing som den største lykke i februar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen, har vår kjære frosk bursdag?! Slenger meg med i gratulasjonsgjengen=o) Forstår det som at dagen skal feires i skisporet? Ønsker deg iallefall en herlig dag, det fortjener du! =o)

Tusen takk:-) Har nettopp kommet hjem fra feiring i lysløypa...*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer nettopp fra lysløypa nå:-) Den er ikke overdrevent godt belyst, så det er litt som å gå i måneskinn. Utrolig fint for de av oss som liker sånt:-)

La du merke til den siste setningen? Ser du at jeg begynner å være i stand til å skjønne at ikke alle ser på skigåing som den største lykke i februar?

Hihi, jeg la faktisk merke til det! Tenker dessuten at om man skal gå på ski uten barn, er det flottest i måneskinn / sparebluss fra ei lysløype - det er noe trolsk og romantisk (*kremt*) over det!

Kos deg videre, med eller uten ski :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...