frosken Skrevet 24. februar 2011 Skrevet 24. februar 2011 ''Men er du sikker på at søknad er sendt dit, siden du ikke har hørt noe som helst på så mange måneder?'' Nei, kan jo lure på det. Får sjekke det opp. Hvis den ikke er sendt tolker jeg det som et tegn fra gud om at jeg skal gå for jobben;oD Gå for jobben uansett, og så ser du hva som skjer videre :-) 0 Siter
Gjest Ellipse Skrevet 24. februar 2011 Skrevet 24. februar 2011 Det er ikke et tegn om at du skal det ene eller det andre hvis søknaden har kommet på avveie. Neida, er hverken troende eller overtroisk så det var helst ment som spøk, derav ;oD Men det hadde jo vært litt greit å tro på horoskop og sånt i blant, for da kunne stjernenene tatt de vanskelige valgene, hehe. 0 Siter
cathlin Skrevet 24. februar 2011 Skrevet 24. februar 2011 Neida, er hverken troende eller overtroisk så det var helst ment som spøk, derav ;oD Men det hadde jo vært litt greit å tro på horoskop og sånt i blant, for da kunne stjernenene tatt de vanskelige valgene, hehe. Ok:-) Glemte å si grattis med ny jobb:-) 0 Siter
Gjest Ellipse Skrevet 24. februar 2011 Skrevet 24. februar 2011 Ok:-) Glemte å si grattis med ny jobb:-) Du er litt tidlig ute, har ikke fått meg jobb, bare blitt anbefalt å søke på en =op Jeg hopper litt bukk over begivenhetenes gang her, ser du...;o) Men takk likevel! 0 Siter
cathlin Skrevet 25. februar 2011 Skrevet 25. februar 2011 Du er litt tidlig ute, har ikke fått meg jobb, bare blitt anbefalt å søke på en =op Jeg hopper litt bukk over begivenhetenes gang her, ser du...;o) Men takk likevel! Ja, men jeg så inn i framtiden i går at du hadde fått den skjønner du:-) ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.