Gjest oppmerksomhetflukt Skrevet 24. februar 2011 Skrevet 24. februar 2011 forstår du psykiater att vi har det vondt å vil flukte og ha oppmerksomhet 0 Siter
Gjest dummedumma Skrevet 24. februar 2011 Skrevet 24. februar 2011 Jeg er overhodet ikke ute etter oppmerksomhet...jeg vil jo ikke dø, eller bli sett på som psyk...jeg ville bare flykte, og jeg har ikke sagt dette til NOEN, og har ikke intensjoner om å gjøre det heller...men at mange tar overdoser når de er fortvilet, har jeg full forståelse for...hvis fortvilelsen er ufattelig dyp, så kan man finne på hva som helst egentlig...Men det er sjeldent lurt..en dag så kan man jo faktisk få det bra..hvis det ikke er for sent da:((( 0 Siter
Gjest huldra-puldra Skrevet 24. februar 2011 Skrevet 24. februar 2011 Jeg kjenner en lege som jobber med akutt og intensivmedisin. Han sier at det er alltid en grunn til at folk tar overdoser eller skader seg. At det ligger mye bak. Han ser i allefall ikke ned på dem. Er mest frustrert over hvordan disse skal få skikkelig hjelp... Også ikke alltid lett for helsepersonell å takle selvskadere. Mange blir handlingslammet.... 0 Siter
Merlenoir Skrevet 24. februar 2011 Skrevet 24. februar 2011 Vel, jeg har i hvert fall opplevd å bli regelrett rakka ned på på sykehus etter en overdose. Ikke av lege, men sykepleier. Kan ikke si at jeg ble så mye bedre av det akkurat... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.