Gå til innhold

er jeg gravid??


loppelise

Anbefalte innlegg

jeg tror jeg er gravid, mensen er 2 uker forsinket... og jeg merker ingenting til at den kommer heller!! Men i stedet har jeg fått en hvit rennende utflod, før var den lyse gul og på en måte fast! nå er den rennende,slimete og hvit/blank.... kan det ha noe med graviditet å gjøre?

er det noe som heter graviditetsutflod?

håper på svar raskt....

hilsen 19 år og gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tegnene dine ligner litt, men man vet jo aldri. det kommer jo an på om du har regelmessig mens ellers... jeg er nå lykkelig gravid i 6. uke, og jeg opplever blank utflod nå, mer enn før jeg ble gravid.

hvis du kjøper deg en clearbluetest eller går til legen og tester nå, får du helt sikkert svar på spørsmålet ditt med en gang.

håper svaret blir det du ønsker...

lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jordmor Åsa Prebensen

Under graviditeten er det vanlig med mye utflod. Ettersom du har gått 2 uker over tiden finnes det jo en sjanse for at du er gravid. Det finne bare et sett å ta rede på dette; ta en graviditetstest. Av og til uteblir dog mensen av psykologiske orsaker. Lykke til!

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...