Gjest Oppgitt pasient Skrevet 25. februar 2011 Skrevet 25. februar 2011 Jeg fersket psykofixeren min i å forsøke å finne ut om jeg var interssert i han. Han brukte spegling av bevegelser, samme språk som meg, og oppførte seg generellt lekent, samtidig som han gav meg muligheten til fysisk kontakt med han. En felle som han trodde jeg gikk i, men som jeg ikke gikk i, for ønsket mitt om kontakt var på en annen frekvens enn sexuell intersse og sjekking. Det ser ut til at psykologen min har forstått at jeg fersket han i det, samtidig som han tidligere har benektet at har noen som helst mistanke om at jeg er interssert i han. Så viste det seg altså at han løy til meg. Da han forstod dette røk jeg på hodet ut, dvs han mente at jeg var såpass syk at jeg trengte mer hjelp, og det kunne ikke han hjelpe til med. Sleip som han var. Dermed var den terapeutiske alliansen brutt. Jeg var litt for inteligent for psykologen desverre. Er det noen som har erfaring med at psykologene lager slike situasjoner ? 0 Siter
tjohei Skrevet 25. februar 2011 Skrevet 25. februar 2011 Jeg har latt som jeg var interesset i psykologen min bare for å være hyggelig. 0 Siter
nitty-gritty Skrevet 25. februar 2011 Skrevet 25. februar 2011 Jeg kjenner jeg er usikker på om din framstilling av dette stemmer med virkeligheten. 0 Siter
Gjest Høstløv Skrevet 25. februar 2011 Skrevet 25. februar 2011 ''...dvs han mente at jeg var såpass syk at jeg trengte mer hjelp,'' Det har han sikkert helt rett i. 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. februar 2011 Skrevet 25. februar 2011 Jeg kjenner jeg er usikker på om din framstilling av dette stemmer med virkeligheten. ''Jeg kjenner jeg er usikker på om din framstilling av dette stemmer med virkeligheten.'' *hehe* Samme her. 0 Siter
frosken Skrevet 25. februar 2011 Skrevet 25. februar 2011 ''Jeg kjenner jeg er usikker på om din framstilling av dette stemmer med virkeligheten.'' *hehe* Samme her. ''*hehe* Samme her. '' Jeg har uhyre vanskelig for å se at det er noen grunn til å le av om noen skulle streve med å oppfatte virkeligheten på en realistisk måte. 0 Siter
frosken Skrevet 25. februar 2011 Skrevet 25. februar 2011 Har du blitt viderehenvist til DPS eller tilsvarende? 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 25. februar 2011 Skrevet 25. februar 2011 Har du blitt viderehenvist til DPS eller tilsvarende? Hadde du bursdag i går? Vil i såfall gratulere en av DOLs mest kunnskapsrike personer med dagen, og beklager at jeg er sent ute... 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 26. februar 2011 Skrevet 26. februar 2011 ''Han brukte spegling av bevegelser, samme språk som meg'' Av dette kan en ikke trekke andre konklusjoner enn at en er på bølgelengde - eller har god kjemi som det heter i dag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.