TC74 Skrevet 26. februar 2011 Skrevet 26. februar 2011 Hei! er gravid i uke 24 og holder på å trappe ned Cipramil fra 20mg til 10mg (skal forsøke å stå på denne dose). Har nå stått på 15 mg noen uker. Merker at jeg har akkurat som elektriske støt i kroppn, prikking. Er dette normalt? Vil det forsvinne? Planen var å komme meg ned på 10 mg i løpet av et par uker. Men er redd for at jeg vil få "abstinenser" ellr symptomer. Har gått på pillene lenge, men er i en helt annen livsfase nå enn da jeg startet på dem. Har det generelt mye bedre. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 26. februar 2011 Skrevet 26. februar 2011 Slike seponeringssymptomer kommer hos enkelte. De forsvinner, men det kan ta lang tid (måneder). 0 Siter
TC74 Skrevet 26. februar 2011 Forfatter Skrevet 26. februar 2011 Slike seponeringssymptomer kommer hos enkelte. De forsvinner, men det kan ta lang tid (måneder). Men blir disse symptomene verre når jeg trapper mer ned? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 26. februar 2011 Skrevet 26. februar 2011 Men blir disse symptomene verre når jeg trapper mer ned? Dessverre er vanligvis det siste steget det verste. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.