Gå til innhold

smerter i øverste del av brystkassen

Anbefalte innlegg

hei

har tilstadighet smerter i øverste del av brystkassen.

Tror selv det kan være muskulært men jeg har ikke spesielt vondt når jeg trykker på de forskjellige punktene.Det er verst øverst på høyre side. men får det også på venstre side, har vondt i musklaturen mellom skuldrebladene, og det kan virke som det slår seg frem i brystkassen. Men saken er det at jeg føler meg tett i halsen, gromsete, akkurat som jeg har slim der som jeg ikke får hostet opp, av og til få jeg til å hoste lås slim, men det kommer ikke opp.Dette gjør igjen at jeg blir klar i brystkassen. kan dette være fordi jeg anstrenger musklene at jeg har disse smertene? det er fryktelig slitsomt å ha det slik. hva kan jeg gjøre for å bli kvitt det, er villig til å prøve det meste for å slippe smertene.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/36117-smerter-i-%C3%B8verste-del-av-brystkassen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wenke Lunde, Sykepleier

Når jeg hører smerter mellom skulderbladene og mot høyre side, tenker jeg alltid på gallebesvær. Merker du dette etter store måltider, f eks? Eller har det sammenheng med andre aktiviteter som anstrengelse e.l? Det er mange muligheter, men vanskelig å si noe mer før du har tatt blodprøver og pusteprøver. Jeg kan dessverre ikke si mer, men ber deg notere ned hva som går forut for disse smertene for så å ta dette med deg til lege, som kan vurdere dette på bakgrunn av prøvene og dine notater.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...