Gå til innhold

Synd på meg.


cathlin

Anbefalte innlegg

Jeg har vært forkjøla siden tirsdag og nå når jeg må på skolen igjen i morra, så får jeg feber igjen.

Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, det er kaldt.

Gleder meg ikke til 10timers dag i morra:-F

Jeg trenger litt dolsk oppmuntring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Syk jeg også :(

Du kan få litt oppmuntring av meg...og en "god bedring" :)

Så må du gjerne sende det i retur for jeg er i akkurat samme situasjon som deg. Ble syk, masse feber, hanglet hardt to dager, kom meg så litt igjen, var for kjapp i avtrekkeren og ble så dårlig igjen.

Hodet er vondt, halsen er vondt, sovner i stol, i soffa, over alt og hele tiden, og jeg skal kjøre halvannen time i morgen for å være i et møte et par timer, så svosj av gårde på jobb igjen :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan få litt oppmuntring av meg...og en "god bedring" :)

Så må du gjerne sende det i retur for jeg er i akkurat samme situasjon som deg. Ble syk, masse feber, hanglet hardt to dager, kom meg så litt igjen, var for kjapp i avtrekkeren og ble så dårlig igjen.

Hodet er vondt, halsen er vondt, sovner i stol, i soffa, over alt og hele tiden, og jeg skal kjøre halvannen time i morgen for å være i et møte et par timer, så svosj av gårde på jobb igjen :S

Huff. Stakkars deg.

Har ikke vært så uforsiktig, bare vært utsatt for noen allergener, vet ikke om det spiller inn. Eller kanskje jeg ble dårlig igjen for at jeg ikke hadde lyst til å begynne påan igjen.

Grufff gruff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''Tror du det hjelper å ta en røyk?

''

Nei. Har du glemt sparekampanjen din?

Det er så mange svarte jobber for tiden, at jeg klarer meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ellipse

Slapp og deppa.

God bedring!!! Lag deg kakao og benk deg foran tv med VM, hvis du liker det, ev. en film? Og pledd!

Sender deg en klem:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring!!! Lag deg kakao og benk deg foran tv med VM, hvis du liker det, ev. en film? Og pledd!

Sender deg en klem:-)

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...