Gjest Tenker en del Skrevet 27. februar 2011 Skrevet 27. februar 2011 Jeg tenker en del på å runde av livet. Jeg ser ikke helt hva som er galt i det, når det er minimalt med folk det kommer til å gå ut over nevneverdig. Jeg har ikke så dårlig samvittighet siden jeg ikke betyr så mye for så mange. Hvorfor skal man da la være ? 0 Siter
Gjest Nobodyy Skrevet 27. februar 2011 Skrevet 27. februar 2011 Jeg er ensom og trenger venner. Hvorfor ikke finne venner slik at livet blir mer meningsfylt? 0 Siter
frosken Skrevet 27. februar 2011 Skrevet 27. februar 2011 ''Hvorfor skal man da la være ? '' Fordi du har muligheter til å få det bedre. Muligheter til å finne måter til å leve ditt liv på som både innebærer bruk av dine ressurser og ok relasjoner til andre mennesker. Det virker som du er svært deprimert akkurat nå. Er du i kontakt med behandlingsapparatet? Bruker du medisiner? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.