Gjest no2rus Skrevet 27. februar 2011 Skrevet 27. februar 2011 hei! jeg har et problem, og det er at når jeg dusjet for noen timer siden, fikk jeg såpe i penis når jeg skulle vaske ''undelivet'' dette svir litt og plager meg. når jeg skal tisse, tisser jeg skjeft, og det kommer lite urin. det gjør også vondt. jeg er 13 år. vil såpen fjerne seg selv? håper ikke hjelp av lege er nødvendig. venligst svar raskt! P.S: såpen heter Håndsæbe og har hvit etikett. 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. februar 2011 Skrevet 27. februar 2011 Du får skylle godt med lunkent vann og drikke mye så du får skylt ut det som evt. har kommet inn i urinrøret. Og heretter bruker du bare såpe beregnet for bruk i underlivet når du skal vaske deg nedentil. 0 Siter
Gjest Heretter gjør du som jeg sier! Skrevet 27. februar 2011 Skrevet 27. februar 2011 Du får skylle godt med lunkent vann og drikke mye så du får skylt ut det som evt. har kommet inn i urinrøret. Og heretter bruker du bare såpe beregnet for bruk i underlivet når du skal vaske deg nedentil. Du er vel ikke morra hans;) 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. februar 2011 Skrevet 27. februar 2011 Du er vel ikke morra hans;) ''Du er vel ikke morra hans;)'' Hva vet du om det? ;o) Men nei, sannsynligvis er det ikke min sønn som har skrevet inn nei. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.