sanigholi Skrevet 2. mars 2011 Skrevet 2. mars 2011 jeg har diagnosen psicofreniz og legen min sier jeg trenger bare ett år medesin, betyr det at jeg vokser fra meg det?og ikke har sykdommen eller der den livs lang`?og jeg har diagnosen lelljeg ikke bruker medesin? 0 Siter
Gjest Fizz Skrevet 2. mars 2011 Skrevet 2. mars 2011 Denne linken er kanskje av interesse: Mulig å bli frisk av schizofreni http://www.nrk.no/programmer/tv/puls/5087508.html 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 2. mars 2011 Skrevet 2. mars 2011 Hvis det er sikkert at du har schizofreni, skal du bruke medisiner minst et år. Du må være forberedt på at du kan trenge medisin i mange år. De aller fleste kan etterhvert redusere til ganske små doser selv om de ikke kan slutte med medisinen. 0 Siter
sanigholi Skrevet 2. mars 2011 Forfatter Skrevet 2. mars 2011 Hvis det er sikkert at du har schizofreni, skal du bruke medisiner minst et år. Du må være forberedt på at du kan trenge medisin i mange år. De aller fleste kan etterhvert redusere til ganske små doser selv om de ikke kan slutte med medisinen. vis jeg slutter å ta medesin betyr det at jeg blir friskogikke har diagnose? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 2. mars 2011 Skrevet 2. mars 2011 vis jeg slutter å ta medesin betyr det at jeg blir friskogikke har diagnose? Nei, da blir du dårligere/sykere. 0 Siter
sanigholi Skrevet 2. mars 2011 Forfatter Skrevet 2. mars 2011 Nei, da blir du dårligere/sykere. Jeg mener vis legen sier jeg ikke trenger medesin. har jeg ikke lenger shizofreni diagnose? 0 Siter
Gjest Fizz Skrevet 2. mars 2011 Skrevet 2. mars 2011 Jeg mener vis legen sier jeg ikke trenger medesin. har jeg ikke lenger shizofreni diagnose? Har du blitt utredet for lese og skrivevansker? 0 Siter
sanigholi Skrevet 2. mars 2011 Forfatter Skrevet 2. mars 2011 Nei, da blir du dårligere/sykere. kan du være så snill å svare meg.Vis jeg ikke legen mener jeg ikke trenger medesin betyr det at jeg ikke har diagnosen? eller er det livs varig sykdom? 0 Siter
sanigholi Skrevet 2. mars 2011 Forfatter Skrevet 2. mars 2011 Har du blitt utredet for lese og skrivevansker? ja det har jeg og det er ikke morsomt å mobbe noen pånettet 0 Siter
Gjest Fizz Skrevet 2. mars 2011 Skrevet 2. mars 2011 ja det har jeg og det er ikke morsomt å mobbe noen pånettet Det forstår jeg. 0 Siter
Gjest Fizz Skrevet 3. mars 2011 Skrevet 3. mars 2011 ja det har jeg og det er ikke morsomt å mobbe noen pånettet Det aldri meningen å mobbe deg. Beklager hvis du oppfattet det slik. Hilsen "mobbeoffer". 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.