Gjest gutt, 22 Skrevet 1. oktober 2001 Skrevet 1. oktober 2001 Sliter med "etterdrypp" etter å ha urinert. Prøver å riste av, noe detter ut, men mye urin forblir. Dette kommer ut igjen noe etterpå (lekkasje). Jeg har lest meg fram til å vite at jeg trolig sliter med å ha trangt urinrør. Trangt urinrør fører jo til at jeg ikke får tømt meg skikkelig når jeg urinerer, altså mye urin henger igjen. Det skal sies at jeg (uten å skryte) har noe stor penis (ca 20-21 cm i erigrert tilstand). Kan det hende at problematikken ligger der - at den store størrelsen har gjort seg slik at urinrør har blitt skadet eller er for trangt slik at urin blir sittende igjen? 0 Siter
Trygve Talseth, Urolog Skrevet 3. oktober 2001 Skrevet 3. oktober 2001 Etterdrypp er noe mange er plaget med. Det trenger ikke være trangt urinrør, men tvert i mot kan det være så romslig at det blir liggende en del i urinrøret. Du kan forsøke å stryke langs urinrøret - fra bak pungen og fremover - for å få ut urinen som ligger der. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.