Gjest Hmmm lurer... Skrevet 7. mars 2011 Skrevet 7. mars 2011 Sendte en sms til mitt lokale legesenter og ba om journalutskrift for en nevnt periode. Får til svar at de vanligvis sender det til evt ny fastlege, at de må ha det skriftlig og at jeg må begrunne hvorfor jeg skal ha det. Er alt dette riktig? Jeg trodde alle som ønsket det hadde krav på utskrift, evt mot betaling for jobben? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 7. mars 2011 Skrevet 7. mars 2011 Alle som ønsker det skal få utskrift fra sin journal. Det skal ikke begrunnes. De fleste ønsker en skriftelig anmodning. Prisen er vanligvis 80 kroner. Send eller lever et brev: " Jeg, NN, født dd.mm.yy, ber med dette om utskrift av min journal. Mvh NN" 0 Siter
Gjest Hmmm lurer... Skrevet 7. mars 2011 Skrevet 7. mars 2011 Alle som ønsker det skal få utskrift fra sin journal. Det skal ikke begrunnes. De fleste ønsker en skriftelig anmodning. Prisen er vanligvis 80 kroner. Send eller lever et brev: " Jeg, NN, født dd.mm.yy, ber med dette om utskrift av min journal. Mvh NN" Takk da gjør jeg det. Godt vi har deg til å hjelpe oss )) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.