Gjest bølger Skrevet 29. mars 2011 Skrevet 29. mars 2011 Jeg prøvde å få kontakt med psykiateren, og han skulle ringe tilbake. Nå har jeg gått å ventet på telefon hele dagen. Tatt med telefonen rundt i huset så jeg skal være sikker på å høre den hvis han ringer. Har ikke tatt spaserturen min i dag, for det kan være han ringer mens jeg er ute. Nå må jeg bare innse at han ikke ringer. Er det andre som har det slik at alt stopper opp når en venter på telefon? 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 29. mars 2011 Skrevet 29. mars 2011 Hehe, har det på akkurat samme måten, når det er lege eller psykiater som skal ringe... tørr liksom ikke helt gå ut heller, fordi jeg er redd telefonen skal komme mens jeg er ute blant folk. :-P 0 Siter
Helmi Skrevet 29. mars 2011 Skrevet 29. mars 2011 Hehe, har det på akkurat samme måten, når det er lege eller psykiater som skal ringe... tørr liksom ikke helt gå ut heller, fordi jeg er redd telefonen skal komme mens jeg er ute blant folk. :-P Ja... sånn er det med meg også... 0 Siter
Gjest Høstløv Skrevet 29. mars 2011 Skrevet 29. mars 2011 Legen min har heldigvis fast telefontid, så jeg vet omtrent når på dagen hun ringer. 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 29. mars 2011 Skrevet 29. mars 2011 Men har du ikke mobil ? Jo, men jeg kan ikke risikere å få en telefon fra psykiateren når jeg er ute å går tur. Kanskje andre kan høre hva jeg sier. Må være en plass der jeg kan gå inn i et lukket rom når jeg skal snakke med han. 0 Siter
Onsdag1365380628 Skrevet 29. mars 2011 Skrevet 29. mars 2011 Jeg har det akkurat likedan. Om jeg venter en telefon, går jeg som på nåler hele dagen. Unngår å gjøre ting som bråker, eller gjør at jeg ikke kan ta telefonen. Det er nesten som jeg kvier meg for å gå på do, av frykt for å få telefonen akkurat mens jeg sitter på skåla. 0 Siter
rose23 Skrevet 29. mars 2011 Skrevet 29. mars 2011 Å gå å vente gidder jeg ikke. Om legen har ringt når jeg står i kø på Rema eller kjører bil, spør jeg bare om han kan ringe på igjen om 5 minutt fordi bla bla. Aldri vært noe problem... 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 29. mars 2011 Skrevet 29. mars 2011 Jeg har det akkurat likedan. Om jeg venter en telefon, går jeg som på nåler hele dagen. Unngår å gjøre ting som bråker, eller gjør at jeg ikke kan ta telefonen. Det er nesten som jeg kvier meg for å gå på do, av frykt for å få telefonen akkurat mens jeg sitter på skåla. Jeg tok telefonen med på toalettet. 0 Siter
Onsdag1365380628 Skrevet 5. april 2011 Skrevet 5. april 2011 Jeg tok telefonen med på toalettet. ''Jeg tok telefonen med på toalettet.'' Ja det gjør jeg også, men er jo alltid redd den skal ringe mens man sitter og gjør stort.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.