Gå til innhold

Venter på telefon

Anbefalte innlegg

Gjest bølger
Skrevet

Jeg prøvde å få kontakt med psykiateren, og han skulle ringe tilbake. Nå har jeg gått å ventet på telefon hele dagen. Tatt med telefonen rundt i huset så jeg skal være sikker på å høre den hvis han ringer. Har ikke tatt spaserturen min i dag, for det kan være han ringer mens jeg er ute. Nå må jeg bare innse at han ikke ringer. Er det andre som har det slik at alt stopper opp når en venter på telefon?

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Hehe, har det på akkurat samme måten, når det er lege eller psykiater som skal ringe... tørr liksom ikke helt gå ut heller, fordi jeg er redd telefonen skal komme mens jeg er ute blant folk. :-P

Skrevet

Hehe, har det på akkurat samme måten, når det er lege eller psykiater som skal ringe... tørr liksom ikke helt gå ut heller, fordi jeg er redd telefonen skal komme mens jeg er ute blant folk. :-P

Ja... sånn er det med meg også...

Gjest lurer på det meste
Skrevet

Men har du ikke mobil ?

Gjest Høstløv
Skrevet

Legen min har heldigvis fast telefontid, så jeg vet omtrent når på dagen hun ringer.

Gjest bølger
Skrevet

Men har du ikke mobil ?

Jo, men jeg kan ikke risikere å få en telefon fra psykiateren når jeg er ute å går tur. Kanskje andre kan høre hva jeg sier. Må være en plass der jeg kan gå inn i et lukket rom når jeg skal snakke med han.

Onsdag1365380628
Skrevet

Jeg har det akkurat likedan. Om jeg venter en telefon, går jeg som på nåler hele dagen. Unngår å gjøre ting som bråker, eller gjør at jeg ikke kan ta telefonen. Det er nesten som jeg kvier meg for å gå på do, av frykt for å få telefonen akkurat mens jeg sitter på skåla.

Skrevet

Å gå å vente gidder jeg ikke. Om legen har ringt når jeg står i kø på Rema eller kjører bil, spør jeg bare om han kan ringe på igjen om 5 minutt fordi bla bla. Aldri vært noe problem...

Gjest bølger
Skrevet

Jeg har det akkurat likedan. Om jeg venter en telefon, går jeg som på nåler hele dagen. Unngår å gjøre ting som bråker, eller gjør at jeg ikke kan ta telefonen. Det er nesten som jeg kvier meg for å gå på do, av frykt for å få telefonen akkurat mens jeg sitter på skåla.

Jeg tok telefonen med på toalettet.

Onsdag1365380628
Skrevet

Jeg tok telefonen med på toalettet.

''Jeg tok telefonen med på toalettet.''

Ja det gjør jeg også, men er jo alltid redd den skal ringe mens man sitter og gjør stort....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...