Gå til innhold

Trur ikke jeg klarer det...

Anbefalte innlegg

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Og jeg må da ha borderline. Alle punktene bortsett fra dette med selvskading stemmer jo.

Og nå begynner jeg faktisk å få troen på meg selv tilbake.

Den var borte bare noen timer.

Gjest Kjøttkvern
Skrevet

Og nå begynner jeg faktisk å få troen på meg selv tilbake.

Den var borte bare noen timer.

Du gir deg ikke...

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Du gir deg ikke...

Jeg må jo ha riktig diagnose!

Gjest Kjøttkvern
Skrevet

Jeg må jo ha riktig diagnose!

Det er da ingen her som kan gi deg en diagnose!

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Det er da ingen her som kan gi deg en diagnose!

Nei men må finne ut mer om meg selv sånn at jeg kan få korrekt diagnose av min behandler.

Nå må jeg bare "låse" fast disse tankene her. Det er SÅNN det er. Nå må ikke tankene vandre vekk sånn at jeg ender opp med å bruke min time med psykiater til noe helt annet!

Skrevet

Jeg har det egentlig på samme måte.

Tenker tilbake for ikke altfor lenge siden da jeg skulle levere enn oppgave jeg sto helt fast på. Der og da fikk jeg katastrofetanker om dette går ikke. Jeg gir opp.

Nå klarte jeg å levere oppgaven tilslutt da. Tror den ble ganske dårlig faktisk også i grunn. Men veldig glad jeg leverte. Er noe om å henge med selv i de perioder hvor ting ikke går på skinner akkurat.

Så bra at du leverte:-)

Jeg er helt på samme linje med deg. Jeg har levert ganske dårlig selv:-) Men vi har foreløpig mye bestått/ikke bestått.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Nei men må finne ut mer om meg selv sånn at jeg kan få korrekt diagnose av min behandler.

Nå må jeg bare "låse" fast disse tankene her. Det er SÅNN det er. Nå må ikke tankene vandre vekk sånn at jeg ender opp med å bruke min time med psykiater til noe helt annet!

Oooog der forsvant de...

Vetta faen hva som feiler meg, jeg, bortsett fra at jeg har angst sammen med andre mennesker, og at jeg tror de snakker om meg der utenfor vinduet mitt. Etc etc.

Gjest Kjøttkvern
Skrevet

Du har nok korrekt diagnose.

Skrevet

Oooog der forsvant de...

Vetta faen hva som feiler meg, jeg, bortsett fra at jeg har angst sammen med andre mennesker, og at jeg tror de snakker om meg der utenfor vinduet mitt. Etc etc.

Nå har du hengt deg opp.

Gå å bak et brød eller plant en eplestein, eller noe.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Nå har du hengt deg opp.

Gå å bak et brød eller plant en eplestein, eller noe.

Hehehe... "hengt meg opp". :-)

Som en maskin...

Artig beskrivelse. :-)

Men ja, du har rett. Jeg skal logge av jeg.

Skrevet

''Trur ikke jeg klarer å studere fullt, jeg.

Jeg er for svak, rett og slett.

En svekling.''

Dette tror jeg er irrasjonelle tanker om deg sjøl som bidrar til å bryte deg ned - er 99% sikker på at du er kapabel til å gjennomføre studiene om du tar deg sjøl i nakken.

''Men ikke greit når man har problemer med å ta avgjørelser i utgangspunktet, dette...''

Livet er ofte fryktelig ugreit., men det er nå det livet man har fått "utdelt". Jeg er ingen kløpper på området, men håper og tror at du får bedre tider. Ikke gi opp. Søk hjelp om du trenger det, men ikke tillat deg sjøl å føle deg mindreverdig / utenfor terskel for behandling o.l.

Jeg er overbevist om at du klarer deg utmerket om du slutter å krisemaksimere og å kjempe med sjølmedlidenhet ;-)

Gjest lykketil
Skrevet

Ok, da har du innsett det. Så, hva så? Vi er mange med deg som har måttet gi opp studier og jobber pga psykisk uhelse. Godta bare at sånn er det. Ferdig, punktum. Ikke noe mer å gruble på når du har prøvd så lenge og hele tida vært så ambivalent i forhold til dette. Gi det på båten og finn på noe du virkelig HAR lyst til å gjøre.

Gjest lykketil
Skrevet

Er det jeg har begynt å tvile på...

Er vel ikke første gangen du har tvilt på det???

Skrevet

En ting som har vært viktig for meg er å se på et problem, ta en avgjørelse på hvordan jeg vil håndtere det, så gjennomføre.

Vet det høres lett ut, men om du velger å studere, eller velger å gi opp studiene er det bedre for deg om du tar en endelig avgjørelse-stopper å kverne på dette, og fullfører det ene eller det andre. Ellers så vil du slite deg ut og aldri bli ferdig med studiene. Tar dette innlegget som et i rekken "nå har jeg bestemt hva jeg vil gjøre med studiene mine" innlegg.

Du må selvsagt bruke forumet på hvilken måte du vil, men hvordan hjelper det deg egentlig å skrive slike innlegg?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...