Gå til innhold

Sove for mye

Anbefalte innlegg

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Får jeg innimellom nedturer fordi jeg sover for mye, eller er det nedturene som gjør at jeg sover mer enn jeg trenger?

Bør jeg slutte å sove mye? Ta Truxal slik at jeg sover mye?

Gjest manglernikk
Skrevet

'Får jeg innimellom nedturer fordi jeg sover for mye, eller er det nedturene som gjør at jeg sover mer enn jeg trenger?

Bør jeg slutte å sove mye? ''

Hva mener du med "sove mye"?

Gjest SMIRnøff
Skrevet

'Får jeg innimellom nedturer fordi jeg sover for mye, eller er det nedturene som gjør at jeg sover mer enn jeg trenger?

Bør jeg slutte å sove mye? ''

Hva mener du med "sove mye"?

Tja... 12 timer om natten?

Gjest Din egen lykkes smed.
Skrevet

Takk, ja skal prøve. :-)

Hum. Må finne på flere aktiviteter, da. :-P

Tror ikke det er direkte skadelig å sove for mye.Man sover bare mindre neste natt.Medisiner kan gjøre at man sover 10-12 timer i døgnet,men det vil jevner seg ut over en ukes tid,slik at du kanskje får ett gjennomsnitt på 9-10 timer per døgn.

Dette er ikke skadelig,men man blir veldig sløv av det.Mat og

aktivitet kan motvirke dette.Anbefaler kaffe eller cola.Å drikke mye battery eller mye sukker og/eller koffein er ikke bra i lengden,man kan være ok en 12-24 timer.Men jeg er ingen lege,bara en som har en del erfaring i løpet av ett halvt liv.

Sover du ett snitt på 12 timer hver natt i 7 sammenhengende dager,bør du kontakte lege og gjerne legevakt om du våkner etter kl 15.

Å komme seg ut av døra og få seg litt luft og litt sol,hjelper mye mer enn man skulle tro.Ingen tvinger deg til å spise.Man kan leve en uke uten mat bare man får i seg vann eller annen væske.Jeg er feit og liker å bruke sult som en straffemetode.

Dette anbefales ikke om du veier under 75 kg.Lykke til med livet.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Tror ikke det er direkte skadelig å sove for mye.Man sover bare mindre neste natt.Medisiner kan gjøre at man sover 10-12 timer i døgnet,men det vil jevner seg ut over en ukes tid,slik at du kanskje får ett gjennomsnitt på 9-10 timer per døgn.

Dette er ikke skadelig,men man blir veldig sløv av det.Mat og

aktivitet kan motvirke dette.Anbefaler kaffe eller cola.Å drikke mye battery eller mye sukker og/eller koffein er ikke bra i lengden,man kan være ok en 12-24 timer.Men jeg er ingen lege,bara en som har en del erfaring i løpet av ett halvt liv.

Sover du ett snitt på 12 timer hver natt i 7 sammenhengende dager,bør du kontakte lege og gjerne legevakt om du våkner etter kl 15.

Å komme seg ut av døra og få seg litt luft og litt sol,hjelper mye mer enn man skulle tro.Ingen tvinger deg til å spise.Man kan leve en uke uten mat bare man får i seg vann eller annen væske.Jeg er feit og liker å bruke sult som en straffemetode.

Dette anbefales ikke om du veier under 75 kg.Lykke til med livet.

Jo... lykke til du og...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...