Gå til innhold

feil med betalingsordningen

Anbefalte innlegg

Gjest Lei av dette

Jeg vil bare si i fra om at det betalingsgreia deres fungerer ikke. Det er andre gangen jeg prøver, men det går ikke gjennom. Kun spørsmålet går igjennom, resten stopper opp.

Du kan like gjerne slette innlegget mitt på allmennmedisin for nå var det svar fra lege jeg ønsket.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/362947-feil-med-betalingsordningen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Webmaster, Utv.

Beklager at det igjen oppsto feil. Lar innleggene bli stående inntil videre, da dette er nødvendig for å kunne undersøke nærmere hva som foregår.

Har du prøvd å bruke kortet ditt til å betale på andre nettsteder, og pleier det i såfall å fungere uten problemer?

Vi skal se nærmere på dette snarest, men du hjelper oss ved å evt. svare på dette spørsmålet.

Gjest Lei av dette

Beklager at det igjen oppsto feil. Lar innleggene bli stående inntil videre, da dette er nødvendig for å kunne undersøke nærmere hva som foregår.

Har du prøvd å bruke kortet ditt til å betale på andre nettsteder, og pleier det i såfall å fungere uten problemer?

Vi skal se nærmere på dette snarest, men du hjelper oss ved å evt. svare på dette spørsmålet.

''Har du prøvd å bruke kortet ditt til å betale på andre nettsteder, og pleier det i såfall å fungere uten problemer?''

Nei, har aldri prøvd.

Gjest Shira :o)

''Har du prøvd å bruke kortet ditt til å betale på andre nettsteder, og pleier det i såfall å fungere uten problemer?''

Nei, har aldri prøvd.

''Nei, har aldri prøvd''

Ikke brukt det til netthandel før? Da kan det hende at du må åpne kortet ditt for bruk på nett i nettbanken din, i noen nettbanker må man det før det kan brukes.

Annonse

Gjest Lei av dette

[quote name=Shira :o)' timestamp='1302021711' post='4557628]

''Nei, har aldri prøvd''

Ikke brukt det til netthandel før? Da kan det hende at du må åpne kortet ditt for bruk på nett i nettbanken din, i noen nettbanker må man det før det kan brukes.

Ups, jeg bruker ikke nettbank. Betaler regninger på telefonen.

Gjest Shira :o)

Ups, jeg bruker ikke nettbank. Betaler regninger på telefonen.

Da kan det jo være at kortet ikke er klarert, spør banken f.eks, eller prøv med noen andre sitt kort som brukes på nett, dersom du har muligheten.

Om du ikke har nettbank, har du bankid da? Det trenger du jo for å kunne betale her, gjør du ikke?

Gjest Lei av dette

[quote name=Shira :o)' timestamp='1302022672' post='4557638]

Da kan det jo være at kortet ikke er klarert, spør banken f.eks, eller prøv med noen andre sitt kort som brukes på nett, dersom du har muligheten.

Om du ikke har nettbank, har du bankid da? Det trenger du jo for å kunne betale her, gjør du ikke?

Nå føler jeg meg dum altså, men hva mener du med bankid? Er det kontrollnummeret på visakortet?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...