Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei.

Dette høres nok sikkert rart ut, har ikke hørt om noe slikt selv. Det har seg sånn at de gangene jeg blir syk, influensa som oftest, så blir jeg betydelig brunere i huden, spessielt i ansiktet. Det er en veldig fin frisk brunfarge, så nesten alltid når jeg er syk eller nettopp har hvert det (er ikke ofte syk) så spør noen om jeg er begynt å tatt sol.

om jeg altid har hatt d slik vet jeg ikke, ble klar over det for ca 2år siden.

Jeg har mørkt hår og har altid en brukbar farge i huden, kan og si det er minst ett år siden jeg tok solarium sist.

Dette med at jeg blir brunere når jeg er syk sjenerer meg på ingen måte, ser ikke på det som noe problem i det hele, tvert imot, føler nesten på en måte jeg får noe igjen før å ligge syk.

Synes bare d er pussig og lurer litt på hva det kommer av? noen som har hørt om noe lignende?

Har foresten tilbrakt de siste par dagene i sengen på grunn av influensa.

Hilsen Patrik

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/36308-blir-brun-av-%C3%A5-v%C3%A6re-syk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed

Addisons sykdom er kjennetegnet av økt pigmentering. Denne sykdommen kan tilta ved annen fysisk sykdom. Hvorvidt dette kan forklare din observasjon, er jeg usikker på.

Du finner informasjon om Addisons sykdom på denne siden:

http://www.medhelp.org/www/nadf3.htm

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...