Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har sett mr. Jones med Richard Geere og Lena Olin? Det er en veldig bra film som jeg kan anbefale. I denne ffilmen er mr Jones bipolar og Lena Olin er psykiateren. De utvikler et forhold. Kanskje noe for de som er bipolare?

Skrevet

Jeg lukter trøbbel hvis alle bipolare skal utvikle et forhold til psykiateren.

Skrevet

Jeg lukter trøbbel hvis alle bipolare skal utvikle et forhold til psykiateren.

Ha, ha! Ja tenk deg det. Flørtende bipolare i sine hypomane faser.

Skrevet

Ha, ha! Ja tenk deg det. Flørtende bipolare i sine hypomane faser.

Psykiatere med flere bipolare på lista ville ikke hatt fritidsproblemer. Eller eh, jo det ville de....De ville fått kjørt seg, hehe.

Skrevet

Psykiatere med flere bipolare på lista ville ikke hatt fritidsproblemer. Eller eh, jo det ville de....De ville fått kjørt seg, hehe.

Er du bipolar selv? Det er jeg og jeg kjenner til hypomaniens virkning. Vill flørting på byen. Uff. Ikke alltid man våkner stolt.

Skrevet

Er du bipolar selv? Det er jeg og jeg kjenner til hypomaniens virkning. Vill flørting på byen. Uff. Ikke alltid man våkner stolt.

Jeg er ikke bipolar, men i min bransje føler jeg meg som en sjelden fugl som ikke er det. Jeg er omgitt av bip-folk og kjenner godt igjen det du skriver. Jeg liker å være i nærheten av all den voldsomme energien, men det kan bli litt vel mange ville idéer, mye prat og litt lite handling til tider:)

Gjest nicosia
Skrevet

Er det flaut å flørte masse på byen? :) Jeg synes det er hyggelig, jeg. De fleste jeg kjenner gjør det, og de fleste jeg kjenner er ikke bipolare. Likevel slipper de hemningene litt når stemningen er god.

Gjest nicosia
Skrevet

Jeg er ikke bipolar, men i min bransje føler jeg meg som en sjelden fugl som ikke er det. Jeg er omgitt av bip-folk og kjenner godt igjen det du skriver. Jeg liker å være i nærheten av all den voldsomme energien, men det kan bli litt vel mange ville idéer, mye prat og litt lite handling til tider:)

Kjenner meg litt igjen i det du skriver her.. For min del har det gitt meg større livsglede å være en del av et miljø med høyt driv. (Heldigvis et miljø med arbeidsoppgaver som forutsetter at det ikke bare blir med praten :)

Dette miljøet har inspirert meg til å bli mer handlekraftig og positiv, der jeg før trodde jeg var hjelpesløs og bare så alvor og begrensninger. Jeg har tatt noen viktige skritt som følge av dette, og lært veldig mye om hva jeg er i stand til. For meg er det veldig inspirerende og motiverende å omgås lynintelligente og nysgjerrige mennesker som til tross for at de har tusen baller i luften likevel beholder bakkekontakten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...