Gjest Anonym bruker Skrevet 9. april 2011 Skrevet 9. april 2011 Kan man få hiv virus, hvis man har ubeskyttet sex selv om ingen av personene er smittet av andre? uten at noen av partnerne er HIV positive? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. april 2011 Skrevet 9. april 2011 Nei. Det er faen døtte meg mye rart man skal se av spørsmål. 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. april 2011 Skrevet 9. april 2011 ''Kan man få hiv virus, hvis man har ubeskyttet sex selv om ingen av personene er smittet av andre? uten at noen av partnerne er HIV positive?'' Nei. Hvor skulle viruset komme fra da? 0 Siter
Gjest Nyskjer*ig Skrevet 9. april 2011 Skrevet 9. april 2011 ''Kan man få hiv virus, hvis man har ubeskyttet sex selv om ingen av personene er smittet av andre? uten at noen av partnerne er HIV positive?'' Nei. Hvor skulle viruset komme fra da? Men er det ikke sånn at hvis blod og sæd kommer i kontakt kan man få HIV, eller har jeg misforstått helt nå? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 9. april 2011 Skrevet 9. april 2011 HIV er et virus som smitter fra en som har viruset til en som ikke har viruset. 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. april 2011 Skrevet 9. april 2011 Men er det ikke sånn at hvis blod og sæd kommer i kontakt kan man få HIV, eller har jeg misforstått helt nå? ''Men er det ikke sånn at hvis blod og sæd kommer i kontakt kan man få HIV, eller har jeg misforstått helt nå?'' Du har misforstått grundig. Man kan ikke bli smittet med hiv fra en som ikke har det. En av partene må jo ha viruset i kroppen dersom smitte skal utveksles. Du får ikke saft av å blande to glass vann heller. Hvis man skulle fått hiv ved at blod og sæd kommer i kontakt med hverandre hadde det vært usannsynlig mange hiv-tilfeller. Det er ganske mange som har sex selv om kvinnen har mensen vet du. 0 Siter
nyskjer*ig Skrevet 9. april 2011 Skrevet 9. april 2011 ''Men er det ikke sånn at hvis blod og sæd kommer i kontakt kan man få HIV, eller har jeg misforstått helt nå?'' Du har misforstått grundig. Man kan ikke bli smittet med hiv fra en som ikke har det. En av partene må jo ha viruset i kroppen dersom smitte skal utveksles. Du får ikke saft av å blande to glass vann heller. Hvis man skulle fått hiv ved at blod og sæd kommer i kontakt med hverandre hadde det vært usannsynlig mange hiv-tilfeller. Det er ganske mange som har sex selv om kvinnen har mensen vet du. hehe ok takk Kan ingenting om dette jeg... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 10. april 2011 Skrevet 10. april 2011 Nei. Det er faen døtte meg mye rart man skal se av spørsmål. Psst: Hold tåta på'rei 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. april 2011 Skrevet 10. april 2011 Psst: Hold tåta på'rei Ikke si at det var du som var anonym over? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 10. april 2011 Skrevet 10. april 2011 Ikke si at det var du som var anonym over? Gi'rei a!!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.