Gå til innhold

Sluttet med Stesolid - Positivt?

Anbefalte innlegg

Gjest Zyprexus
Skrevet

Hei!

Har nå sluttet helt med Stesolid etter å ha brukt 10 mg 1-2 ganger i uka ganske lenge mot angst. Har vært uten Stesolid nå i en måned. Har ikke merket noe abstinenser eller andre plager av det. Heller motsatt, er blitt kvitt det meste av angsten. Kan dette ha sammenheng med at jeg ikke tar Stesolid lenger?

Gjest helt uten fast nick
Skrevet

Har du lest min innlegg om benzo?

Jeg mener det er positivt. Jeg har et helt nytt liv, selv om jeg fikk enorme abstinenser i lang tid. Men det og gikk over.

Det er dessverre ofte slik at det ikke blir så sporadisk bruk som en ønsker i starten.

Gjest Zyprexus
Skrevet

Har du lest min innlegg om benzo?

Jeg mener det er positivt. Jeg har et helt nytt liv, selv om jeg fikk enorme abstinenser i lang tid. Men det og gikk over.

Det er dessverre ofte slik at det ikke blir så sporadisk bruk som en ønsker i starten.

Takk for svar! Jeg har ikke hatt noe abstisnenser så har nok ikke vært avhengig. Hvor finner jeg det innlegget?

Skrevet

Takk for svar! Jeg har ikke hatt noe abstisnenser så har nok ikke vært avhengig. Hvor finner jeg det innlegget?

Det at du ikke har abstinenser har nok med å gjøre at du bare tok det 1-2 ganger i uka. Man får ikke abstinenser av så sporadisk bruk.

Kjempebra at du klarer deg uten, og at angsten er bedre da! :)

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Helt klart positivt :-)

Gjest Zyprexus
Skrevet

Helt klart positivt :-)

Kan du bekrefte at Stesolid kan føre til mer angst selv om jeg bruket så lite som jeg gjorde?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Kan du bekrefte at Stesolid kan føre til mer angst selv om jeg bruket så lite som jeg gjorde?

Ikke når du tar den inn, men når den går ut av kroppen.

Gjest Zyprexus
Skrevet

Ikke når du tar den inn, men når den går ut av kroppen.

Var det jeg mente. Jeg føler meg i allefall mye bedre og får ikke angstanfall lenger! :)

Takker for svar NHD!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...