Gå til innhold

Spiseproblemer

Anbefalte innlegg

Gjest nito1000
Skrevet

Jeg fikk for ca 4 uker siden et problem når jeg skal spise eller ta tabletter.Det blir hver gang liggende igjen mat i halsen og tabletter blir liggende i halsen.Får det hverken opp eller ned men har opplevd at det glir ned når jeg sover eller har tatt beroligende men ikke hver gang.Begnte samtidig med dette problemet med en ny medisin Buspiron. Kan dette ha noen sammenheng? Håper på svar da jeg er engstelig for hva som skjer med meg. Har også vært i røntgen uten at de fant noe.

Skrevet

Jeg hadde noe lignende på seroquel. Ble borte da jeg slutta med den.

Skrevet

Jeg hadde det slik i årevis... Men maten skled lettere ned etter beroligende. Tror det henger sammen med angst... Pluss en del slim i svelget. Det var lite kjekt. Men det jeg gjorde var å unngå mat som var vanskelig å svelge som seigt kjøtt, deiete brød, pizza o.l. Hardere mat var lettere å svelge. Skal jeg spise seigt kjøtt i dag bruker jeg laaaang tid og mye vann på å få det ned. Men nå er det så og si borte av seg selv :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...