Gå til innhold

quetiapin orifarm

Anbefalte innlegg

Gjest quetiapin
Skrevet

Jeg fikk resept på seroquel, men på apoteket vil de alltid pushe på med annen, tilsvarende medisin, så jeg endte opp med quetiapin orifarm. Forhåpentligvis virker denne like godt som den jeg var foreskrevet. (Jeg forstår forresten ikke hvorfor man skriver resept på noe, men likevel får noe annet. Hva er vitsen med å skrive ut resept på en spesifikk medisin da?)

Vel, saken er at jeg sliter med småparanoide tanker, og da helst i jobbsammenheng. Jeg sliter med å trives i ny jobb, og jeg merker selv at jeg ikke gir noe godt inntrykk (jeg føler det i alle fall sånn) når jeg har mine paranoide nykker. Nå har jeg fått tak medisin, men er litt usikker på om jeg skal begynne med dem med en gang, eller vente til over neste helg, da jeg skal i en stor feiring der det sansynligvis blir servert alkohol. Det står jo at man skal være forsiktig med alkohol i medisinsammenheng, og denne medisinen blir jo helt ny for meg, med uante bivirkninger. Jeg ønsker å drikke alkohol (moderat mengde!) fordi jeg blir mer snakkesalig og sosial enn normalt, og i denne feiringen er det mange ukjente personer som jeg -må- bli kjent med, og selvfølgelig fordi jeg syns det er godt. Så, hva gjør jeg? Holder ut "galskapen" på jobb en ekstra uke?

Er det noen som tar den medisinen jeg har fått utdelt? Hvor fornøyde er dere (kontro seroquel)?

Gjest Nemlig hemlig
Skrevet

Det er jo bare en rimeligere versjon av samme medisin.... Hvis du ikke vil ha den rimeligere versjonen, så må du be legen din skrive generisk bytte godtas ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...