Gå til innhold

Så sykt...

Anbefalte innlegg

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tonie

4

• megler Smekk

4

• Mary Poppins

1

• ShitDiddelyDo

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest xbellax
Skrevet

Hvorfor skal du få lov å definere hva som er normalt? Hvorfor antar du så skråsikkert at fordi hun ser annerledes ut enn deg så er hun uegnet til å være mor?

Gjest pointless
Skrevet

Hvorfor skal du få lov å definere hva som er normalt? Hvorfor antar du så skråsikkert at fordi hun ser annerledes ut enn deg så er hun uegnet til å være mor?

xbellax, da... Det er jo ÅPENBART at denne kvinnen ikke er god i huet sitt!

Rart hvis du ikke forstår det...

Gjest pointless
Skrevet

Hvis du trengte dagmamma til barnet ditt og hun her var den eneste som var å oppdrive, ville du da ha latt henne passe barnet ditt?

Tror ikke det, nei... Hvis du derimot mener at det ikke hadde gjort noe om hun hadde passet barna dine, så tror og håper jeg barnevernet hadde troppet opp på døra di også. For da hadde jeg sendt bekymringsmelding til dem. (Hvis jeg kjente til deg, da) ;-)

Mary Poppins
Skrevet

Fordi hun ønsker å se annerledes ut? Og selv om hun ønsker det så aner vi jo ingenting om hvor god eller ikke god mor hun er.

Gjest pointless
Skrevet

Fordi hun ønsker å se annerledes ut? Og selv om hun ønsker det så aner vi jo ingenting om hvor god eller ikke god mor hun er.

En person som velger å se slik ut, passer ikke til å være forelder. Sånn er det bare.

Skrevet

Jeg tror man må være ganske skrudd for å behandle seg selv sånn.

Gjest pointless
Skrevet

Jeg tror man må være ganske skrudd for å behandle seg selv sånn.

Enig. Endelig en som støtter meg i det synet.

Gjest xbellax
Skrevet

For meg er det ikke åpenbart i det hele tatt. Jeg skjønner ikke hva det er som gir deg rett til å bestemme at denne kvinnen er uegent til å være mor. Fordi hun ser annerledes ut? Jeg dømmer ikke mennesker etter hvordan de ser ut. Det er ingenting ved denne kvinnen som sier meg at hun ikke er i stand til å være en god omsorgsperson.

Gjest pointless
Skrevet

For meg er det ikke åpenbart i det hele tatt. Jeg skjønner ikke hva det er som gir deg rett til å bestemme at denne kvinnen er uegent til å være mor. Fordi hun ser annerledes ut? Jeg dømmer ikke mennesker etter hvordan de ser ut. Det er ingenting ved denne kvinnen som sier meg at hun ikke er i stand til å være en god omsorgsperson.

Jeg pleier heller ikke å dømme folk etter sitt medfødte utseende siden utseendet er noe en ikke kan noe for. Men når en person bevisst _velger_ å tatoverere og sminke seg slik, og implantere horn(!) i panna og div. annet, så er det åpenbart at dette er en gal person.

Og hva gjør det med barna? At mor ser ut som en djevel? Det er vel åpenbart at det ikke er sunt eller godt for dem.

Gjest pointless
Skrevet

''Det er ingenting ved denne kvinnen som sier meg at hun ikke er i stand til å være en god omsorgsperson.''

??? Hvordan står det til med dine kognitive evner???

ShitDiddelyDo
Skrevet

Vi tvangsmedisiner ikke folk som tatoverer seg eller bygger horn i Norge. Jeg tror f.eks. de fleste psykologer her til lands tar en samtale eller tre med pasienten før de går til den slags skritt, og for alt vi vet er denne kvinnen særdeles vettug selv om de fleste ikke vil forstå hvorfor hun gjør noe sånt med seg selv.

Barnevernet hadde for øvrig fått en del å gjøre også i Norge dersom de basert på folk som til og med åpner kjeften i pressen skulle tatt fra dem unga deres. Den ene realitystjernen og pr-kåte kjendis-wanna-be'en overgår hverandre i stupiditet på daglig basis.

Og unger får de. Det går forhåpentligvis bra med de fleste av dem likevel.

Gjest Quanda
Skrevet

Fordomsfulle personer er en større trussel for samfunnet enn annerledeshet. Ta det til deg.

Gjest Quanda
Skrevet

Jeg pleier heller ikke å dømme folk etter sitt medfødte utseende siden utseendet er noe en ikke kan noe for. Men når en person bevisst _velger_ å tatoverere og sminke seg slik, og implantere horn(!) i panna og div. annet, så er det åpenbart at dette er en gal person.

Og hva gjør det med barna? At mor ser ut som en djevel? Det er vel åpenbart at det ikke er sunt eller godt for dem.

Kanskje barna hennes lærer at man skal respektere annerledeshet. Det burde du lære deg også.

megler Smekk
Skrevet

En person som velger å se slik ut, passer ikke til å være forelder. Sånn er det bare.

''En person som velger å se slik ut, passer ikke til å være forelder. Sånn er det bare.''

Det vet du ingen ting om.

Gjest sivera
Skrevet

Velvel... Om naboen min hadde blitt sånn hadde jeg nok lurt litt på hva som hadde skjedd. Vi bor på landet. Jeg vil tro at ungene til et menneske som så slik ut ville blitt mobbet litt. Man kan vel ikke nekte for at dette er litt utenom det vanlige?

Jeg tåler masse ulikeheter blant folk, men dette synes jeg er å gå altfor langt. Hadde jeg truffet dette mennesket i mørket, hadde jeg nok besvimt ;)

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Ja, dette er skikkelig sykt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...