Gå til innhold

Så sykt...

Anbefalte innlegg

Gjest pointless
Skrevet

''En person som velger å se slik ut, passer ikke til å være forelder. Sånn er det bare.''

Det vet du ingen ting om.

''Det vet du ingen ting om.''

??? Men du vet at jeg ikke vet?

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tonie

4

• megler Smekk

4

• Mary Poppins

1

• ShitDiddelyDo

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest pointless
Skrevet

Ja, dette er skikkelig sykt!

Godt å få støtte på dette fra en fagperson innen "feltet", hehe ;-)

Det forundrer meg at det virker som om det er en stor andel av fordomsfrie og særdeles liberale mennesker her inne. Det virker som om ingenting eller ingen kan kritiseres, men at _alt_ skal godtaes og kalles normalt. Merkelig. Jeg er vel gammeldags, selv om jeg ikke er 40 engang... ;-p

Skrevet

Det forundrer meg at det virker som om det er en stor andel av fordomsfrie og særdeles liberale mennesker her inne. Det virker som om ingenting eller ingen kan kritiseres, men at _alt_ skal godtaes og kalles normalt. Merkelig. Jeg er vel gammeldags, selv om jeg ikke er 40 engang... ;-p

De kritiserer jo deg, så jeg vet ikke helt hva du klager over! ;-)

Gjest pointless
Skrevet

Ja, der sa du noe. Ok da, _alt_ er normalt i deres øyne, untatt meg... ;-)

Gjest pointless
Skrevet

De kritiserer jo deg, så jeg vet ikke helt hva du klager over! ;-)

Ja, der sa du noe. Ok da, _alt_ er normalt i deres øyne, untatt meg... ;-)

Skrevet

Joda! Dorthe Skappel og Matrianne Aulie kan fortsatt kritiseres.

Ari Behn har greid karre seg over på den rette siden etter at han bestemte seg for å ta den helt ut, så han kan man ikke kritisere lenger. Jeg tror sør også nærmer seg den grensen, så du må skynde deg å kritisere før han bikker over på den legendariske løs kanon-listen. Charlie Sheen er også på denne.

Gjest Quanda
Skrevet

Du er jo ekstremt fordomsfull, og det er ganske alvorlig. Og trist for deg.

megler Smekk
Skrevet

''Det vet du ingen ting om.''

??? Men du vet at jeg ikke vet?

Siden du tydeligvis må ha det inn med teskje: Du kan ikke dra den konklusjonen basert på én artikkel.

Gjest sivera
Skrevet

Ja, dette er skikkelig sykt!

Bra at du sier det. Hadde jeg hørt fra en psykiater at dette var normalt ville jeg trodd at jeg det var noe galt ved synet mitt...

Gjest Nickløsheletiden
Skrevet

Hvorfor skal du få lov å definere hva som er normalt? Hvorfor antar du så skråsikkert at fordi hun ser annerledes ut enn deg så er hun uegnet til å være mor?

''Hvorfor skal du få lov å definere hva som er normalt? Hvorfor antar du så skråsikkert at fordi hun ser annerledes ut enn deg så er hun uegnet til å være mor?''

Øh, tuller du?

Gjest pointless
Skrevet

Du er jo ekstremt fordomsfull, og det er ganske alvorlig. Og trist for deg.

''Du er jo ekstremt fordomsfull, og det er ganske alvorlig. Og trist for deg.''

Og det er en fullt ut fordomsfri kommentar fra deg?

*haha*

Gjest pointless
Skrevet

Siden du tydeligvis må ha det inn med teskje: Du kan ikke dra den konklusjonen basert på én artikkel.

Jeg baserer den konklusjonen utfra hvordan hun har valgt å se ut. Når mennesker vil ligne djevler, har de ingenting med barn å gjøre. Det er soleklart.

megler Smekk
Skrevet

Jeg baserer den konklusjonen utfra hvordan hun har valgt å se ut. Når mennesker vil ligne djevler, har de ingenting med barn å gjøre. Det er soleklart.

Nei, det er ikke "soleklart".

Gjest pointless
Skrevet

Nei, det er ikke "soleklart".

Jo, det er soleklart og opp i dagen. Enhver fornuftig person vil forstå det.

Gjest Quanda
Skrevet

''Du er jo ekstremt fordomsfull, og det er ganske alvorlig. Og trist for deg.''

Og det er en fullt ut fordomsfri kommentar fra deg?

*haha*

Det var ikke fordomsfullt. Jeg sier bare at fordomsfulle personer er en belastning for samfunnet, og fører til mobbing, hat, selvmord m.m.

Gjest pointless
Skrevet

Det var ikke fordomsfullt. Jeg sier bare at fordomsfulle personer er en belastning for samfunnet, og fører til mobbing, hat, selvmord m.m.

''Jeg sier bare at fordomsfulle personer er en belastning for samfunnet, og fører til mobbing, hat, selvmord m.m.''

Å, gjorde du det? hvor sa du det?

Gjest xbellax
Skrevet

''Det er ingenting ved denne kvinnen som sier meg at hun ikke er i stand til å være en god omsorgsperson.''

??? Hvordan står det til med dine kognitive evner???

Jeg finner det helt forferdelig, og skremmende, at mennesker så skråsikkert uttaler seg om et annet menneskes psyke på bakgrunn av hennes utseende. Jeg kjenner henne ikke, jeg har aldri møtt henne, dermed kan jeg umulig vite om hun er en god mor eller ikke. Dersom jeg skal bedømme om et menneske er en god foresatt eller ikke er det meg revende likegyldig hva slags utseende vedkommende har, så får du og alle andre heller mene det motsatte så lenge dere ønsker.

Gjest sivera
Skrevet

Jeg finner det helt forferdelig, og skremmende, at mennesker så skråsikkert uttaler seg om et annet menneskes psyke på bakgrunn av hennes utseende. Jeg kjenner henne ikke, jeg har aldri møtt henne, dermed kan jeg umulig vite om hun er en god mor eller ikke. Dersom jeg skal bedømme om et menneske er en god foresatt eller ikke er det meg revende likegyldig hva slags utseende vedkommende har, så får du og alle andre heller mene det motsatte så lenge dere ønsker.

Hadde du ønsket deg en mor som så ut sånn?

Gjest xbellax
Skrevet

Hadde du ønsket deg en mor som så ut sånn?

Hvordan min mor ser ut er ikke viktig for meg, hun er min mor og hun betyr alt for meg. Jeg har bekjente i utlandet som faktisk er i samme kategori som vedkommende på bildet dog ikke så drastisk, i full jobb, med barn, gift i 15 år, nydelige sjeler, men i følge dere er vedkommende syk og uegent til å være mor og far. Selvsagt er det ekstremt, for meg også ikke misforstå, selvsagt er det "rart" og uvant, men man skal ikke dømme noen eller kaste rundt seg med diagnoser på bakgrunn av et bilde og fordi de ser annerledes ut. Sånt finner jeg helt forkastelig. Men bevares, jeg skjønner jo vi andre har en lang vei å gå her.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...