Gå til innhold

No gærent med meg?

Anbefalte innlegg

Gjest Brukt opp
Skrevet

Jeg minner meg selv stadig på at jeg egentlig ikke vet hvem jeg virkelig er. Klarer ikke kjenne meg igjen noe sted omtrent, jeg kjenner egentlig ikke meg selv. For hele livet har jeg vært en sjenert liten drittunge, men etter jeg begynte på vidreregående så gav det meg et løft og jeg forandra meg, noe som er veldig vanlig. Jeg har altfor god selvtillit enn det jeg burde ha, jeg klarer ikke konsentrere meg om ting, jeg er altfor sløv, jeg føler meg altfor bra, humøret mitt går opp og ned hele forbanna tia, jeg er altfor selvsentrert, jeg er altfor glad og vet egentlig ikke om jeg er glad i det hele tatt, som om jeg ikke har noe å være glad for eller lei meg over. Jeg har aldri opplevd noe vondt i hele mitt liv. Og når jeg skal tenke så irriterer jeg meg over at jeg tenker for mye. Så poenget er egentlig, er det egentlig noe gærent med meg eller er detta helt normalt? Er jeg en hypokonder på en måte? Det her plager meg virkelig mye, for jeg vil vite om jeg sliter med ett eller annet greier.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...