Gå til innhold

NHD:cymbalta

Gjest helt uten nick om dagen

Anbefalte innlegg

Gjest helt uten nick om dagen
Skrevet

1)Kan du si noe halveringstiden på cymbalta versus efexor. Jeg led litt under den korte halveringstiden på efexor.

2) Er det vanskelig å få individuell refusjon etter blåreseptforskriftens paragraf 3a, når det søkes av en psykiater.

Cymbalta er mitt syvende Ad, pluss ect. 3 SSRI, 1 SNRI, 1 NRI(wellbutrin) og tolvon. Og nå da cymbalta. I tillegg til at jeg _må_ gå på et AD etter ect, lider jeg også av GAD. Det er derfor jeg har stått på for denne medisinen. Alternativt var det vel aurorix etter et av de gamle trisykliske, men pga av Gad`en så...

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

1. Halveringstiden for Cymbalta er ikke lengre enn for Efexor.

2. Med din lange madikamenthistorie bør det ikke være problem å få refusjon (selv om NAV/Helfos veier er uransakelige).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...