Gå til innhold

Mistet livslysten.

Anbefalte innlegg

Gjest Bipolar58
Skrevet

Er det flere som meg som er skilt,har en diagnose og har mistet all interresse for alt? Piker vin og sang er uinterresant.Det eneste som kan få meg interresert er biler og musikk.

Føler vel at likestillingen i norge har falt i den andre grøfta og at skilte fedre er den nye paria kasten.Har man narko eller alkoholproblemer,finnes det tvangsresurser som fanger deg opp,men er du destruktiv mot deg selv og er psyksyk får du ingen hjelp.

Føler kanskje at det er litt tidlig å vente på døden,når man bare er 52? Sprit er jo dritvondt også.Fatter ikke interressen for whiskey og cognac? Kan ikke bli alkis heller når alkohol smakes piss.

Gjest selvdestruktiv 1958
Skrevet

Hvilke musikk liker du?

Det meste fra 1970-1990 usa og uk+aha+madonna+m.Jaccson+brittney spears.(Hun ser bra ut og man kan vel få drømme selv om man er for gammel?)

Gjest Orenda
Skrevet

Det meste fra 1970-1990 usa og uk+aha+madonna+m.Jaccson+brittney spears.(Hun ser bra ut og man kan vel få drømme selv om man er for gammel?)

Ja det er lov :-)

Gjest Merlen
Skrevet

Konsentrer deg om musikken og biler, trolig går dette over :)

Gjest Bipolar58
Skrevet

Konsentrer deg om musikken og biler, trolig går dette over :)

Det er ventingen i 3 uker mellom hver trygd som er kjeldelig.Jeg får låne bøker i tilleg til de jeg kjøper.Og kjøre mye moped i sommer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...