Gjest Bipolar58 Skrevet 11. april 2011 Skrevet 11. april 2011 Er det flere som meg som er skilt,har en diagnose og har mistet all interresse for alt? Piker vin og sang er uinterresant.Det eneste som kan få meg interresert er biler og musikk. Føler vel at likestillingen i norge har falt i den andre grøfta og at skilte fedre er den nye paria kasten.Har man narko eller alkoholproblemer,finnes det tvangsresurser som fanger deg opp,men er du destruktiv mot deg selv og er psyksyk får du ingen hjelp. Føler kanskje at det er litt tidlig å vente på døden,når man bare er 52? Sprit er jo dritvondt også.Fatter ikke interressen for whiskey og cognac? Kan ikke bli alkis heller når alkohol smakes piss. 0 Siter
Gjest selvdestruktiv 1958 Skrevet 12. april 2011 Skrevet 12. april 2011 Hvilke musikk liker du? Det meste fra 1970-1990 usa og uk+aha+madonna+m.Jaccson+brittney spears.(Hun ser bra ut og man kan vel få drømme selv om man er for gammel?) 0 Siter
Gjest Orenda Skrevet 12. april 2011 Skrevet 12. april 2011 Det meste fra 1970-1990 usa og uk+aha+madonna+m.Jaccson+brittney spears.(Hun ser bra ut og man kan vel få drømme selv om man er for gammel?) Ja det er lov :-) 0 Siter
Gjest Merlen Skrevet 12. april 2011 Skrevet 12. april 2011 Konsentrer deg om musikken og biler, trolig går dette over 0 Siter
Gjest Bipolar58 Skrevet 13. april 2011 Skrevet 13. april 2011 Konsentrer deg om musikken og biler, trolig går dette over Det er ventingen i 3 uker mellom hver trygd som er kjeldelig.Jeg får låne bøker i tilleg til de jeg kjøper.Og kjøre mye moped i sommer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.