Gå til innhold

Anbefalte innlegg

For snart to uker siden fikk jeg vondt i øret med nendsatt hørsel og "kjempedott". Etter nesten en uke oppsøkte jeg primærlegen. Fikk da konstatert betennelse (visuell undersøkelse) og fikk Apocillin 660 (30 stk) Legen mente dette burde letne i løpet av helgen. 5 dager senere var det fremdeles ingen bedring, heller tvert i mot og jeg oppdøkte legen igjen. Ble nå byttet til Azitromax 500. Har nå tatt alle de tre tablettene. Tror det er litt lettere og men langt fra bra. Hvor lenge venter jeg før jeg går tilbake til primærlegen igjen?

Så hva gjør jeg nå. Jeg blir snart sprø av press i øret og øresus.

Håper på råd!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/36323-sta-%C3%B8rebetennelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed

Smertene vil ofte forsvinne relativt raskt - d.v.s. en til to dager. Tetthetsfølelsen kan vare betydelig lenger - d.v.s. en til to uker.

Hvis du nå er feber- og smertefri, og kun er plaget av tetthet som ikke bedrer seg i løpet av de nærmeste dagene, foreslår jeg at du kontakter legen din på nytt.

Dersom du fortsatt har feber eller smerter eller du ønsker en sikker vurdering, synes jeg du bør kontakte han på nytt nå.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/36323-sta-%C3%B8rebetennelse/#findComment-138868
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...