Gå til innhold

Hvordan finner jeg de første innleggene på DOL


Madelenemie

Anbefalte innlegg

Hei!

På min side kan jeg ikke gå langt tilbake hvordan finner jeg de første innleggene mine, de første to jeg skrev på DOL?

Håper noen kan hjelpe meg for der fins svaret for hvorfor Dr Nils Håvard Dahl oppfattet at jeg har asperger syndrom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gå inn på SØK under Kategorier til venstre på siden.

Der søker du på Avansert søk under:

Forum: Psykiatri

Forfatter: Madelenemie

Der kommer alle innleggene dine opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå inn på SØK under Kategorier til venstre på siden.

Der søker du på Avansert søk under:

Forum: Psykiatri

Forfatter: Madelenemie

Der kommer alle innleggene dine opp.

Hei!

Tusen takk for informasjon:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderen

Jeg tror ikke du skal ta NHD helt bokstavlig. Han mener nok at han raskt skjønte at du har asperger. Det er ikke sikkert at han så akkurat de to første du skrev, og skjønte det ut i fra dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderen

Jeg tok å søkte opp de første innleggene dine på Psykriatri, jeg også. Helt i starten på det første innlegget fortalte du at du har Asperger. Så det trengte hverken han eller noen annen å gjette seg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke du skal ta NHD helt bokstavlig. Han mener nok at han raskt skjønte at du har asperger. Det er ikke sikkert at han så akkurat de to første du skrev, og skjønte det ut i fra dem.

Hei!

Takk skal du ha,

Ja det skjønner jeg nå,

rart han ikke kunne sagt det selv, men han er kanskje travel, (det tror jeg)

Takk for hjelpen :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tok å søkte opp de første innleggene dine på Psykriatri, jeg også. Helt i starten på det første innlegget fortalte du at du har Asperger. Så det trengte hverken han eller noen annen å gjette seg til.

Hei!

Ja men da var det jo ikke akkurat at han har spesielt talent for diagnoser, da tullet han vel, som noen var inne på.

Siden jeg sa det rett ut selv. Jeg pleier ikke si sånn, så det jeg mente var hvordan andre uten at jeg sier at jeg har asperger kan merke/forstå dette.

Da får det fortsatt være et mysterium, selv om noen har forsøkt å forklare det og jeg begynner å skjønne hvorfor.

Det var et alvorlig spørsmål slik at jeg syns det er rart han ikke skjønte det.

Takk for hjelpen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...