Gjest Luanda Skrevet 12. april 2011 Skrevet 12. april 2011 Har hatt noen episoder nå hvor jeg har fått i meg koffein (kaffe) på kvelden. Etter det tar jeg medisinene mine (Lamical, Cipralex ,Tolvon) og opplever at jeg ikke klarer å stå på bena, og bare ramler bakover. Jeg blir fryktelig svimmel og får problemer med å se skjermen på nettet Jeg klarer heller ikke å bevege armen noe særlig. En gang falt jeg rett bakover uten å ta meg for, jeg ble liggende på gulvet og klarte først ikke å komme meg opp i sittende stilling, jeg følte at kroppen var helt lammet. Forrige gang varte dette 45 minutter før det ga seg. Kan kaffe og SSRI gi slike bivirkninger? Har stått på SSRI i mange år, men ikke opplevd dette før. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 12. april 2011 Skrevet 12. april 2011 Det vet jeg ikke. Uansett synes jeg du skal snakke med fastlegen din om dette før påske. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.