Gjest 31år og fornøyd Skrevet 12. april 2011 Skrevet 12. april 2011 Har hatt angst, depresjoner, vært innlagt 2 ganger, masse surr i livet, ubestemt, fest og moro før masse annet, jeg kunne sitte inne i en uke uten at jeg hadde lyst eller ville ut i frisk luft,få besøk osv.... jeg kom meg bort fra byen og søsken,foreldre selv om de ikke var med på å gjøre min psykiske tillstand værre.Startet på en måte på nytt, har fått en god lege som forstår meg, Nå er jeg over halvveis i utdannelsen:) Hadde aldri trodd jeg skulle klare det, og med ståkarakterer på de eksamene, og mer enn det:) Møtt nye mennesker,gode mennesker som vil deg vel, ser ut til at jeg i fremtiden kan få et A4 liv:O)) Hatt nok spenning for resten av livet. Jeg er 31 år...aldri for sent å starte på nytt:O) 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 12. april 2011 Skrevet 12. april 2011 Det er alltid håp for de som vil :-) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 12. april 2011 Skrevet 12. april 2011 Så flott, 31 år og fornøyd, kan bare ønske deg til lykke med ditt nye liv;) Jeg var i midten av tredveåra, da jeg startet min utdannelse, så det er _aldri_ for sent;))) 0 Siter
Gjest Merlen Skrevet 12. april 2011 Skrevet 12. april 2011 Det er alltid håp for de som vil :-) Så du mener det er vilje det kommer an på, og bare det eller? Utsagnet ditt kan fort leses slik NHD, - provoserende! 0 Siter
Gjest zitter Skrevet 12. april 2011 Skrevet 12. april 2011 Så du mener det er vilje det kommer an på, og bare det eller? Utsagnet ditt kan fort leses slik NHD, - provoserende! Det er ikke et utsagn, men et svar til trådstarter. 0 Siter
Gjest mener jeg Skrevet 13. april 2011 Skrevet 13. april 2011 Så du mener det er vilje det kommer an på, og bare det eller? Utsagnet ditt kan fort leses slik NHD, - provoserende! Hvis det kun var vilje det stod på hadde NHD vært arbeidsløs. Han ville vært en temmelig kunnskapsløs psykiater. Verden blir et vanskelig sted om en skal tolke ting snevert på den måten du gjør. En må heller ikke trekke ting ut av sin sammenheng. Den som bruker viljen på en god måte får det alltid bedre enn de som ikke har staket kursen og begynt å gå. 0 Siter
Gjest Orenda Skrevet 13. april 2011 Skrevet 13. april 2011 Så du mener det er vilje det kommer an på, og bare det eller? Utsagnet ditt kan fort leses slik NHD, - provoserende! Uten vilje er det vel lite håp? 0 Siter
frosken Skrevet 13. april 2011 Skrevet 13. april 2011 Så du mener det er vilje det kommer an på, og bare det eller? Utsagnet ditt kan fort leses slik NHD, - provoserende! Tror det er mer nærliggende å forstå utsagnet som at uten noe vilje, er det lite håp om endring. Det er ikke det samme som at vilje alltid er tilstrekkelig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.