Gå til innhold

Det er håp:)

Gjest 31år og fornøyd

Anbefalte innlegg

Gjest 31år og fornøyd
Skrevet

Har hatt angst, depresjoner, vært innlagt 2 ganger, masse surr i livet, ubestemt, fest og moro før masse annet, jeg kunne sitte inne i en uke uten at jeg hadde lyst eller ville ut i frisk luft,få besøk osv.... jeg kom meg bort fra byen og søsken,foreldre selv om de ikke var med på å gjøre min psykiske tillstand værre.Startet på en måte på nytt, har fått en god lege som forstår meg,

Nå er jeg over halvveis i utdannelsen:) Hadde aldri trodd jeg skulle klare det, og med ståkarakterer på de eksamene, og mer enn det:) Møtt nye mennesker,gode mennesker som vil deg vel, ser ut til at jeg i fremtiden kan få et A4 liv:O):o) Hatt nok spenning for resten av livet. Jeg er 31 år...aldri for sent å starte på nytt:O)

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det er alltid håp for de som vil :-)

hidi, the scorpion
Skrevet

Så flott, 31 år og fornøyd, kan bare ønske deg til lykke med ditt nye liv;)

Jeg var i midten av tredveåra, da jeg startet min utdannelse, så det er _aldri_ for sent;)))

Gjest Merlen
Skrevet

Det er alltid håp for de som vil :-)

Så du mener det er vilje det kommer an på, og bare det eller? Utsagnet ditt kan fort leses slik NHD, - provoserende!

Gjest zitter
Skrevet

Så du mener det er vilje det kommer an på, og bare det eller? Utsagnet ditt kan fort leses slik NHD, - provoserende!

Det er ikke et utsagn, men et svar til trådstarter.

Gjest mener jeg
Skrevet

Hvis det kun var vilje det stod på hadde NHD vært arbeidsløs. Han ville vært en temmelig kunnskapsløs psykiater. Verden blir et vanskelig sted om en skal tolke ting snevert på den måten du gjør. En må heller ikke trekke ting ut av sin sammenheng.

Den som bruker viljen på en god måte får det alltid bedre enn de som ikke har staket kursen og begynt å gå.

Gjest Orenda
Skrevet

Uten vilje er det vel lite håp? ;)

Skrevet

Tror det er mer nærliggende å forstå utsagnet som at uten noe vilje, er det lite håp om endring. Det er ikke det samme som at vilje alltid er tilstrekkelig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...