Gå til innhold

NHD- hvor smart er psykologen min.

Anbefalte innlegg

Gjest Stressapazient
Skrevet

Tror du at psykologen min er i stand til å tenke ut at jeg har avslørt at han har brukt noen uker på å lyge til meg, og konstrurere et opplegg for å bli kvitt meg. Når jeg skjeller han ut og sier at "jeg ser hva som foregår"

Jeg betrakter psykologen min for å være inteligent. Men han feilkalkulerte litt min inteligens og min evne til å holde kjeft da jeg såg at han plutselig begynnte å teste meg ut og gå bak ryggen min, og ikke være ærlig med meg. Det vil si at han sa ting som var totalt stikk i strid med det som var fakta. Da skjellte jeg han ut en dag og gikk i strupen på han, og nagla han på veggen, selv om jeg ikke sa direkte til han hva han hadde gjort mot meg. Tror du psykologen min har forstått at jeg har _sett det som han har drevet med i kulissene.

Du skjønner at, de siste mailene fra han var ekstremt spake, det var som om han holdt en veldig lav profil plutselig, og han var plutselig svært imøtekommende og tok seg av meg på alle måter... Tror du han har forstått at jeg egentlig sparte han for å drite han loddrett ut? Jeg gjorde ikke han noe egentlig, men han gjorde mye stygt med meg. Mye arroganse, mye avvisning, mange ord som han la inn når han snakket til meg bare for at jeg skulle få en følelse av at jeg ikke var velkommen der mer.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg tror han er smart nok.

Skrevet

Hvorfor må han "konstruere et opplegg" for å bli kvitt deg? Kunne han ikke bare ha sagt at han ikke evner å behandle deg og vist deg videre til en annen? Mye av dette virker litt rart, det kan ikke være at du forstørrer opp en del ting også? Generelt sett tenker jeg at psykologer ikke bruker så mye energi på én pasient som det du skisserer her.

Skrevet

Jeg tror at psykologen din kanskje tenker at du har en alvorlig psykisk lidelse, og at han derfor forsøker å ivareta deg som best han kan.

Gjest Orenda
Skrevet

Prøv å ikke legg så mye i ting,behandlere tenker ikke så mye på pasientene. Hvorfor bruke mye energi på å analysere dem?

Skrevet

Hjelpe meg!

Sikker ikke på at du ikke her en tendens til overfortolke det han (og andre) sier?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...