Gå til innhold

To skritt frem og ett tilbake

Anbefalte innlegg

Skrevet

... eller var det omvendt? Jeg har nå hatt mitt hovedfokus på søvn og alkohol. Mitt mål er å ikke sove på dagen og ikke drikke alkohol på hverdager. Jeg skriver nå en sove- og drikkedagbok. Når det gjelder alkohol har jeg 90% suksess når det gjelder søvn har jeg 50%. Det er kanskje ikke så aller verst? Dette er hovedtema hos psykologen min i tillegg til personlighetsforstyrrelsene mine.

Jeg må bare tro at det går fremover. Jeg føler at problemene mine er så små. Jeg gleder meg over våren (knoppene brister!), jeg gleder meg over barna mine som stort sett har det bra, jeg gleder meg over å være her i livet. Ikke alle dager er like greie selvfølgelig ( og jeg er dårlig på å takle dem ), men det er ingenting mot det jeg møter på dette forumet. Jeg glemmer helt at jeg er bipolar (er jeg bare inne i en god periode? Gud forby).

Jeg nyter å være uten angst, uten indre ubehag, uten tankekjør. Måtte denne perioden vare lenge. Kan den det?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Den kan helt klart vare :-) Tenk også på hvor mye bedre barna dine har det når du nå har 90% suksessrate på alkoholavhold.

Skrevet

Den kan helt klart vare :-) Tenk også på hvor mye bedre barna dine har det når du nå har 90% suksessrate på alkoholavhold.

Takk. Særlig når du sier at dette kan vare.

Skrevet

Når du går to skritt fram og ett tilbake, så kommer du jo likevel framover...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...