Gondor Skrevet 13. april 2011 Skrevet 13. april 2011 ... eller var det omvendt? Jeg har nå hatt mitt hovedfokus på søvn og alkohol. Mitt mål er å ikke sove på dagen og ikke drikke alkohol på hverdager. Jeg skriver nå en sove- og drikkedagbok. Når det gjelder alkohol har jeg 90% suksess når det gjelder søvn har jeg 50%. Det er kanskje ikke så aller verst? Dette er hovedtema hos psykologen min i tillegg til personlighetsforstyrrelsene mine. Jeg må bare tro at det går fremover. Jeg føler at problemene mine er så små. Jeg gleder meg over våren (knoppene brister!), jeg gleder meg over barna mine som stort sett har det bra, jeg gleder meg over å være her i livet. Ikke alle dager er like greie selvfølgelig ( og jeg er dårlig på å takle dem ), men det er ingenting mot det jeg møter på dette forumet. Jeg glemmer helt at jeg er bipolar (er jeg bare inne i en god periode? Gud forby). Jeg nyter å være uten angst, uten indre ubehag, uten tankekjør. Måtte denne perioden vare lenge. Kan den det? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 13. april 2011 Skrevet 13. april 2011 Den kan helt klart vare :-) Tenk også på hvor mye bedre barna dine har det når du nå har 90% suksessrate på alkoholavhold. 0 Siter
Gondor Skrevet 13. april 2011 Forfatter Skrevet 13. april 2011 Den kan helt klart vare :-) Tenk også på hvor mye bedre barna dine har det når du nå har 90% suksessrate på alkoholavhold. Takk. Særlig når du sier at dette kan vare. 0 Siter
-ssi Skrevet 14. april 2011 Skrevet 14. april 2011 Når du går to skritt fram og ett tilbake, så kommer du jo likevel framover... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.