Gjest Sliten flaskemamma Skrevet 14. april 2011 Skrevet 14. april 2011 Har en liten jente på 3 uker og to dager(født 22 mars) som sliter med magen. Hun er flaskebarn. Da problemene startet fikk jeg tips om å IKKE ha malt-ektrakt i melka da dette kunne være årsaken til problemene. Som sagt så gjort.. etter èn dag ble hun forstoppet og slet noe helt grusomt med å få ut bæsj som var hard som stein. Fikk nytt tips om å gi henne laktulose(duphalac) i melka to ganger om dagen (3-6ml) Har nå gitt henne det siden mandag og forstoppelsen er over, men har i stede fått kjempe mye luft plager! Hva skal jeg gjøre??Fortsette og satse på at det gir seg, eller gå tilbake til malt? Nå er både mor og barn slitne pga lite søvn:( 0 Siter
frosken Skrevet 14. april 2011 Skrevet 14. april 2011 Jeg tror i allefall du skal redusere mengden duphalac, det gir nettopp luftplager slik du beskrive. . Hva med å ringe helsestasjonen og be om veiledning? 0 Siter
Gjest Orenda Skrevet 14. april 2011 Skrevet 14. april 2011 Fotsoneterapi hjelper mot luftplager hos spebarn,var tre ganger med min kolikkbaby. Og det ble bra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.