Gå til innhold

Hvordan er det mulig?

Anbefalte innlegg

Gjest mat er farlig
Skrevet

Jeg har en kropp jeg hater. Når jeg ser meg selv i speilet synes jeg den er alt for feit. Jeg kan se en person som er 30 kg mer enn meg, og synest da at min kropp er like stor som den. En kan bli rar av mindre. Jeg kan bruke en time på å kle på meg fordi jeg synes jeg ser for feit ut i det meste... Jeg tror andre tenker "hun der hadde tjukke lår" eller "stor mage" når jeg er ute i det offentlige. Skal jeg spørre andre om de synes jeg ser tjukk ut? Har hørt noen si jeg er tynn, men jeg tror det liksom ikke. Tenker at jeg må ned tre-fire kilo til før jeg kan slappe av. Jeg bruker de minste størrelsene i klesbutikkene... Hvordan skal jeg få "normale briller" igjen? Har en venninne som bruker samme størrelse som meg og jeg synes hun ser veldig tynn ut... Burker zyprexa. Visst det er slik at jeg ser meg selv som mye større enn jeg er, kan de da hjelpe? Å hva har skjedd i hjernen min når jeg ser en stor blubbe i speilet? Jeg har en BMI på 19...

Skrevet

Mat er godt og kan være meget sunt :-). Uten mat kan vi ikke leve.

Grubling er ugunstig for deg med den bmi-en i alle fall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...