Gå til innhold

Bare en betraktning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå begynner jeg virkelig å bli frisk fra angsten. Selv om angsten slapp for en god måned siden, etter ca to måneder med cipralex, blir jeg fortsatt bedre og friskere for hver måned som går.

Det som overrasker meg er at jeg også ved forrige runde gjennom angsthelvette, for 5 år siden hadde det ganske likt. Jeg ble frisk så sakte at det var vanskelig å se det selv, men etter 6-12 mnd så jeg at jeg hadde vært mye lengre nede enn jeg trodde når jeg var der, om noen skjønner..

Nå er humøret tilbake og jeg har tydeligvis vært deprimert også, selv om jeg ikke har trodd det før nå.

Er det andre som har hatt det slik?

Jeg har ikke vørt sykemeldt i denne perioden, men det har vært knalltøft. Likevel har jeg faktisk klart å levere så bra i denne perioden at jeg har fått svært god tilbakemelding fra toppledelsen:)

Dette sier meg at det er utrolig hva man kan prestere selv ved slike lidelser. Nå håper jeg at jeg kan ta med denne erfaringen og bruke deg neste gang jeg blir syk.

For de som måtte lure, jeg har ikke bare medisinert meg med Cipralex. Jeg har brukt trening som beroligende. Hard trening har en fantastisk akuttvirkende effekt dersom du bare kommer deg i gang!!

Lykke til alle og husk, de gode dagene kommer alltid tilbake!

Gjest Orenda
Skrevet

''mye lengre nede enn jeg trodde når jeg var der, om noen skjønner.. ''

Tror at noen ganger er ting lettere å se i ettertid,og det er jo ulike grader av depresjon og uvelhet. Ikke alltid lett å se selv. Godt du har det bra nå :)

Skrevet

Takk for at du sier at de gode dagene kommer tilbake, de har jeg nemlig ventet og venter fortsatt på. Kos deg med bedring :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...