Gå til innhold

Cipramil-slutt

Gjest Cipramil/Cipralex

Anbefalte innlegg

Gjest Cipramil/Cipralex
Skrevet

Hei

Har du noe forslag til hva slags AD jeg kan prøve som kan erstatte Cipramil og Cipralex?

Begge har jeg hatt utmerket virkning på, men kan ikke gå på dem pga at jeg blir hyper. Jeg har ikke lyst til å komme ned i gjørmehullet igjen, der jeg ofte er måned etter måned-med noen dagers opphold hvor jeg ikke har selvmordstanker ol.

Håper det finnes noe. Jeg vet jo det er flere antidepressiva, jeg ønsker bare ett forslag eller tre om hva som kan gå i retning av Cipramilen og Cipralexen

(går på Cipramil(slutter neste fredag), Lithionit, Lamictal, Truxal(til søvn innimellom)

Skrevet

Jeg fikk en tydelig forbedring i forhold til stabilitet da jeg sluttet med ssri og gikk over på Seroquel Depot. Er nå på et jevnt bra nivå - ikke for høyt, men likevel jevnt over relativt høyt nivå stabilt og greit.

Står ellers på Lithionit, har BP-diagnose

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg ville valgt å bytte bort Truxal med Seroquel som også har god antidepressiv effekt.

Om du kan skal ha forslag på et nytt AD, vil jeg anbefale Wellbutrin.

Gjest Cipramil/Cipralex
Skrevet

Jeg fikk en tydelig forbedring i forhold til stabilitet da jeg sluttet med ssri og gikk over på Seroquel Depot. Er nå på et jevnt bra nivå - ikke for høyt, men likevel jevnt over relativt høyt nivå stabilt og greit.

Står ellers på Lithionit, har BP-diagnose

Tusen takk for svar :o)

Jeg kan ikke gå på Seroquel da andre ikke får kontakt med meg og jeg ikke er en del av verden-husker ingenting av dagene og vet ikke hva jeg gjør. Jeg har prøvd med flere forskjellige doser av denne, og selv med laveste dosene får jeg denne bivirkninga :o(

Men tusen takk for tipset!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...