Gjest Cipramil/Cipralex Skrevet 15. april 2011 Skrevet 15. april 2011 Hei Har du noe forslag til hva slags AD jeg kan prøve som kan erstatte Cipramil og Cipralex? Begge har jeg hatt utmerket virkning på, men kan ikke gå på dem pga at jeg blir hyper. Jeg har ikke lyst til å komme ned i gjørmehullet igjen, der jeg ofte er måned etter måned-med noen dagers opphold hvor jeg ikke har selvmordstanker ol. Håper det finnes noe. Jeg vet jo det er flere antidepressiva, jeg ønsker bare ett forslag eller tre om hva som kan gå i retning av Cipramilen og Cipralexen (går på Cipramil(slutter neste fredag), Lithionit, Lamictal, Truxal(til søvn innimellom) 0 Siter
lealaus Skrevet 15. april 2011 Skrevet 15. april 2011 Jeg fikk en tydelig forbedring i forhold til stabilitet da jeg sluttet med ssri og gikk over på Seroquel Depot. Er nå på et jevnt bra nivå - ikke for høyt, men likevel jevnt over relativt høyt nivå stabilt og greit. Står ellers på Lithionit, har BP-diagnose 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 15. april 2011 Skrevet 15. april 2011 Jeg ville valgt å bytte bort Truxal med Seroquel som også har god antidepressiv effekt. Om du kan skal ha forslag på et nytt AD, vil jeg anbefale Wellbutrin. 0 Siter
Gjest Cipramil/Cipralex Skrevet 15. april 2011 Skrevet 15. april 2011 Jeg fikk en tydelig forbedring i forhold til stabilitet da jeg sluttet med ssri og gikk over på Seroquel Depot. Er nå på et jevnt bra nivå - ikke for høyt, men likevel jevnt over relativt høyt nivå stabilt og greit. Står ellers på Lithionit, har BP-diagnose Tusen takk for svar ) Jeg kan ikke gå på Seroquel da andre ikke får kontakt med meg og jeg ikke er en del av verden-husker ingenting av dagene og vet ikke hva jeg gjør. Jeg har prøvd med flere forskjellige doser av denne, og selv med laveste dosene får jeg denne bivirkninga ( Men tusen takk for tipset! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.