Gjest chica, 18 Skrevet 15. april 2011 Skrevet 15. april 2011 hei! den siste uka har jeg merket blod på papiret etter at jeg har tørket meg. det er ikke veldig masse. jeg lever et sunt liv, og ingen i familien min har noen sykdommer. så dette forstår jeg virkelig ikke hva er. håper på svar. 0 Siter
serenity777 Skrevet 15. april 2011 Skrevet 15. april 2011 Det kan være hemorider. Trenger ikke være noe alvorlig, men du må gå til legen og få en sjekk. 0 Siter
Gjest Nerda Skrevet 15. april 2011 Skrevet 15. april 2011 Om blodet er friskt og rødt, kan det komme av små rifter eller noen ganger hemoroider. Om du har litt hard avføring er det lettere å få snånne små rifter. Om blodet ikke er rødt og ferskt, men mørkere og mindre "friskt" kommer det høyere oppe fra - da bør du oppsøke lege. Men det vanligste er sånne rifter. Ikke farlig i det hele tatt, men om det ikke gir seg og du opplever ubehag er det greit å ta en tur til legen. Ellers finnes det en del reseptfrie midler mot hemoroider og slike plager. Det er en veldig vanlig plage. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.