Gå til innhold

Blod i Avføring

Anbefalte innlegg

Gjest chica, 18
Skrevet

hei! den siste uka har jeg merket blod på papiret etter at jeg har tørket meg. det er ikke veldig masse. jeg lever et sunt liv, og ingen i familien min har noen sykdommer. så dette forstår jeg virkelig ikke hva er. håper på svar.

Skrevet

Det kan være hemorider. Trenger ikke være noe alvorlig, men du må gå til legen og få en sjekk.

Skrevet

Om blodet er friskt og rødt, kan det komme av små rifter eller noen ganger hemoroider. Om du har litt hard avføring er det lettere å få snånne små rifter. Om blodet ikke er rødt og ferskt, men mørkere og mindre "friskt" kommer det høyere oppe fra - da bør du oppsøke lege. Men det vanligste er sånne rifter. Ikke farlig i det hele tatt, men om det ikke gir seg og du opplever ubehag er det greit å ta en tur til legen. Ellers finnes det en del reseptfrie midler mot hemoroider og slike plager. Det er en veldig vanlig plage.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...