Gjest Vil jeg gjerne vite litt om Skrevet 15. april 2011 Skrevet 15. april 2011 Funker denne metoden som behandling for ptsd? 0 Siter
Melba1365380968 Skrevet 17. april 2011 Skrevet 17. april 2011 Har funket fint for meg som en del av traumebehandlingen jeg får. En del temaer i traumebehandlingen passer fint å jobbe med EMDR, men vi begynte ikke med det før jeg hadde en god kroppsbevissthet sånn at jeg ikke dissosierer under behandlingen... 0 Siter
Gjest EMDR Skrevet 17. april 2011 Skrevet 17. april 2011 Har funket fint for meg som en del av traumebehandlingen jeg får. En del temaer i traumebehandlingen passer fint å jobbe med EMDR, men vi begynte ikke med det før jeg hadde en god kroppsbevissthet sånn at jeg ikke dissosierer under behandlingen... Åh, hurra for svar! TAKK. Har en god venninne som skal begynne med dette, ingen disso, bare rene mareritt og mye tanker på hva som har hendt (voldtekt og ny episode som trigget alt frem igjen). Tusen takk for svar :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.