Gå til innhold

å koke innvendig av irritasjon og sinne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Unnskyld at jeg ler! Tror det er en liknende variant som henger på badet til foreldrene mine :-)

Det er lov å le av en så idiotisk sak ;)

Mener å huske den var i plast (noe av den i blå plast?). Den hadde tannbørsteholder med plass til flere tannbørster og foran hadde den en slags tubeklemmer man satte tannkremtuben oppi? Cluet var å holde tannbørsta rett under der tannkremen kom ut....og fy for et griseri det ble på vasken om man ikke var stødig på hånda ;))

Skrevet

''Jeg irriterer meg over f.eks. "Nytt og nyttig"-katalogen som inneholder uante mengder nips og dill og unyttige ting og tenker som oftest at det burde vært forbudt å lage sånt! Det er jo bare søppel og forurenser allerede fra det blir laget!''

Er i utgangspunktet enig, men akkurat denne katalogen har jeg et ustyrtelig humoristisk forhold til - kan faktisk finne på å finlese den og le meg skakk :-) Var det ikke noe som het "Blinkkjøp" e.l. en gang i tida også, tro? Samme kategori; utrolig artig, men dog så unyttige produkter...

Jo, Blinkkjøp var også noe og alt var jo bare såååå utrolig vakkert og/eller praktisk! Samme hva det var... :o)

Skrevet

Det er lov å le av en så idiotisk sak ;)

Mener å huske den var i plast (noe av den i blå plast?). Den hadde tannbørsteholder med plass til flere tannbørster og foran hadde den en slags tubeklemmer man satte tannkremtuben oppi? Cluet var å holde tannbørsta rett under der tannkremen kom ut....og fy for et griseri det ble på vasken om man ikke var stødig på hånda ;))

''Mener å huske den var i plast (noe av den i blå plast?). Den hadde tannbørsteholder med plass til flere tannbørster og foran hadde den en slags tubeklemmer man satte tannkremtuben oppi? Cluet var å holde tannbørsta rett under der tannkremen kom ut....og fy for et griseri det ble på vasken om man ikke var stødig på hånda ;))''

Nettopp, er nok samme patenten ;) Mine foreldres dings var hviit, nå grågul, med en et "bilde" av timotei på..

Kjøper stadig vekk tannkren til dem (Colgate, må vite) på Europris, for det er det eineste som duger og passer i holderen :-)

*Håper ikke mamma er på dol!*

Skrevet

Jo, Blinkkjøp var også noe og alt var jo bare såååå utrolig vakkert og/eller praktisk! Samme hva det var... :o)

;-)

Gjest Zyprexus
Skrevet

Høres akkuratt ut som sånn jeg har det, jeg heller får ikke ut sinnet når jeg er sint. Jeg har diagnosen schizoid pf så det ligger vel litt i den.

Skrevet

''Mener å huske den var i plast (noe av den i blå plast?). Den hadde tannbørsteholder med plass til flere tannbørster og foran hadde den en slags tubeklemmer man satte tannkremtuben oppi? Cluet var å holde tannbørsta rett under der tannkremen kom ut....og fy for et griseri det ble på vasken om man ikke var stødig på hånda ;))''

Nettopp, er nok samme patenten ;) Mine foreldres dings var hviit, nå grågul, med en et "bilde" av timotei på..

Kjøper stadig vekk tannkren til dem (Colgate, må vite) på Europris, for det er det eineste som duger og passer i holderen :-)

*Håper ikke mamma er på dol!*

Haha:)))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...