Gå til innhold

pcos.

Gjest LilleMy1993

Anbefalte innlegg

Gjest LilleMy1993
Skrevet

jeg er en livredd 18åring som har fått beskjeden om at jeg har pcos med mulige svulster på eggstokkene i tillegg. fikk også vite at jeg hadde 1.5 år på å bli gravid. men klarer ikke å bli gravid, trenger noen tips. har veldig uregelmessig mens og vet aldri hvor lang syklusen min er. men hvordan får jeg vite om det er godartet eller ondartede svulster.

hvorfor skjer dette??
Skrevet

Hvordan du får vite det?

Jo, du kontakter selvsagt legen som har gitt deg diagnosen, forteller at du har en del ubesvarte spørsmål og ber om en samtale med han for oppklaring av disse.

Forøvrig regner jeg med at det er en del du har misforstått her.

Forøvrig - feil forum?

Gjest Pyttan
Skrevet

Svulstene er godartet. Ikke noe å frykte. Uregelmessig mens hører med til sykdommen. Når den tid kommer og du ønsker barn går du til legen etter litt prøving og ber om henvisning til gynekolog som vil hjelpe deg vidre. Det finnes god hjelp å få for å bli gravid. Mange muligheter. Ikke bekymre deg. Lykke til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...